sila klik sini

Thursday, 1 September 2016

TESTING! TESTING!

Jumaat     2 september  2016



Assalamualaikum dan salam hormat....



Alhamdulillah dan syukur yg tak terhingga sebab ini kali pertama hakak berjaya update blog guna henpon...laptop hakak buat hal le pulak...cik boss nak bawa jumpe doktor...ntah bape hari la tu kene tahan wad T__T  jadi akak gigih godek2 henpon semata2 nak up entry kat sini...akhirnya setelah hempas2 badan...guling2 atas katil dan bengkak2 mata menangis sambil berlagu...dpt gak akak update guna henfon...yihaaaa...seronok tak hengat di buatnye...update sambil baring pon bole...hehehe...pasni dah takde istilah malas2 lagi dah...yakin bole katenye...

Ok tu je nak gebang...hakak tengah teruja ni korang...mood berblog terus mencanak2 ni...maka bertabah la jika akak up 20 entry terus dalam sehari...hahaha...mimpi jelah ko Linda :p dasar pompuan pemalas lagi ada hati nak berangan tinggi camtu...kahkahkah


Chow           

Images google

8 comments:

  1. Replies
    1. Duit takdak...mai pinjam 3 ribu dik...hahaha :p

      Delete
  2. Wkmsalam.
    Pakai Hp kalau jari halus ok.
    Jari kasar ni, asyik salah spelling aje.

    ReplyDelete
  3. Ni pon byk je typo nye...kikiki...jari x berapa nak halus...adehhhh :p

    ReplyDelete
  4. Mak selalu hupdate entri pakai hp ko....Siap siap buh gambo pas tu baru mak betulkan kat Laptop. Tau jerlah kalau guna hp, senget benget ...

    ReplyDelete
  5. saya lebih suka update guna pc. ada sesekali guna hp, alamak susahnya...!

    ReplyDelete
  6. laptop saya pun sokmo buat hal kak... sabar je lah... menangis tak berlagu gamaknya... nak taip entry ikut phone agak hazab jugaklah... huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. keren artikelnya gan, jangan lupa mampir gan,
    Bermain Dan mendapatkan Untung banyak http://bavetline88.com/ dan http://vipergoy.com

    ReplyDelete