sila klik sini

Tuesday, 2 August 2016

WW ~ MATILANAKKKKK ~ SIAN KAN IQ RENDAH RUPENYA

rabu            3  ogos  2016          29  syawal 





Assalamualaikum dan salam hormat uollssss...           









Orang lelaki yg baca ni jangan nak sentap ye...kuikuikui...bukan sume pon yg suka curang ni kan...ada je yg baik dan berIQ tinggi bole je sehidup semati dengan wife diorang...sape yg jenis cocodai je bleh sentap...hahahaha   :p  :p  :p



ok la chow...  :p

















11 comments:

  1. Kalau ikut logik akal memang ada betulnya Linda. Yelah dah tentu-tentu curang tu perbuatan tak baik kenapa dia nak buat juga. Dlm hal ini pun dah sah dia tak boleh nak buat timbang-tara antara yg baik dan buruk. Itulah IQ rendah. Kalau dia IQ tinggi dia mesti fikir berkali-kali kesan dan akibatnya...

    ReplyDelete
  2. Mudah2an hubby2 kita ni terus berIQ tinggi kan Linda....
    Kalau curang memang cari penyakit lah tu.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kalau dah curang sangat tu bagi je kawen dua, padanlah muka depa kena bela anak kecik diusia emas hihi

    ReplyDelete
  5. Kalau dah curang sangat tu bagi je kawen dua, padanlah muka depa kena bela anak kecik diusia emas hihi

    ReplyDelete
  6. wanita yg belum kawen kena buat IQ test kt bakal pasangan..hehe

    ReplyDelete
  7. Rasanya Xde kaitan dengan IQ.
    Pembawaan masing2.

    ReplyDelete
  8. oo patutlah curang ek, tak pandai sangat rupanya. huhuh

    ReplyDelete
  9. Betul ke ni?

    Padanlah curang, tak tahu menilai mana berlian, mana sampah! IQ rendah rupanya. Kasihan pulak rasanya. Nak cakap kat lelaki-lelaki yang curang ni IQ mereka tak berapa nak tinggi sangat, takut kecik hati pulak ^_^

    ReplyDelete
  10. hahahahaha padan kene sebijik IQ rendah

    ReplyDelete
  11. Gelak SA baca...so yang lelaki sila la curang ye..baru tahu tahap IQ tu cemana

    ReplyDelete