sila klik sini

Monday, 22 August 2016

STATUS ~ LEMAU

selasa          23  ogos  2016




Assalamualaikum dan salam sore...






                                                    images from google

Adehhhh...dua hari ni akak punye pemalas hape pon tak bole...badan sehat je cuma cam rase lemau...dah kenapa ntah...baru tengok laptop terus rase nak muntah...takan la kene badi laptop plak kan...nonsen sgt alasan tu...stori banyak je bleh up tapi mood azabedahhh...tengok la esok2 kalau akak rajin akak up entry gegempak skit ye...


Chow  ~_~ zzzzzzz






7 comments:

  1. Ingat kemana lah menghilang...rupanya lemau datang bertandang.

    ReplyDelete
  2. Ingat kemana lah menghilang...rupanya lemau datang bertandang.

    ReplyDelete
  3. Laaaa...

    Baru sampai sini setelah sekian lama rupa-rupanya takda mood nak bercerita.

    Balik dululah ya... Errk!

    ReplyDelete
  4. oit tamo malas2 tamo
    padahal aku sama malas ni haha

    ReplyDelete
  5. Hihi.....mak tgh bayangkan muka ko yang cenggitu tu Mel....Logik gak tu kena badai laptop hihi
    Alah lemau sebab dah kuruslah tu.... tak sabar sabar nak selpie ler tu....

    ReplyDelete
  6. samalah kak kekadang saya yang mak buyung pun asyik lemau.. hehehe..

    Salam kenal dari Mama Jue.. Mama Followers #73

    ReplyDelete
  7. Da baca dah entri gempak tu hi hi...

    kelemauan tu selalu berlaku kay aida gaks kak.
    no worries lah. Normal la tuh...

    ReplyDelete