sila klik sini

Sunday, 10 July 2016

LEBARAN 2016 ~ YANG PALING SAYU ~ PERGINYE ANAK SYURGA

isnin            11  julai  2016     6 syawal



Assalamulaikum....





 Gamba di tengahari lebaran taun ni...tu pon sume cam terpaksa je...sume takde mood tapi gagah kan diri untuk ukirkan seulas senyum di bibir...dalam hati hanya Allah je yg tahu...sebelom tu akak nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN" dari akak di WGDG untuk semua kawan2 yg mengenali diri hakak ni yek...salam kosong2 dari jauh untuk korang semua...


Di pagi subuh lebaran pertama akak di kejutkan dengan pangilan yg amat mengejutkan...anak syurga kakak akak telah di kembalikan ke syurga...akak penah tulis entry pasal anak buah akak ni... baca sini ...Ya Allah tak tahu bagaimana ingin akak rungkai kan rasa hati akak ketika tu...solat subuh akak sarat dengan air mata yg bagai tak bole di empang2...patut la mood raya akak taun ni hambar jew... :'(



Semoga anak buah busu Zafira tenang di sana...busu tahu dah tentu2 awak sekarang sedang berlarian sambil nyanyi2 di taman syurga...busu tak pernah gusar tentang itu...cuma selalu berdoa agar mama awak di berikan kekuatan,ketabahan,kesabaran dan keredhaan...semoga perasaan sedih itu di tukarkan dengan kegembiraan...masa pasti mengubati luka di hatinya...busu akan sentiasa mendoakan dan menyokong nya tanpa jemu...


Satu hari nanti kite semua akan berjumpa kembali... :')










11 comments:

  1. Alfatihah..
    Salam takziah buat kakak Mel..
    Semoga tabah dgn dugaan ini..

    Selamat hari raya maaf zahir batin buat Mel..

    ReplyDelete
  2. alfatihah, takziah buat mel dan keluarga. semoga kakak mel dikurniakan kekuatan untyuk hadapi dugaan ini. selamt hari raya buat mel sekeluarga

    ReplyDelete
  3. Insya Allah.. Anak syurga sedang bahagia bersama syurga sebenarnya. Moga Allah memberikan kedua ibu bapa & keluarganya ketabahan & kekuatan

    ReplyDelete
  4. Salam takziah kak..

    Syurga buatnya,pasti dia bawa ibunya juga ke syurga. Al fatihah:(

    Moga seluruh keluarga kuat hadapi kehilangan ini

    ReplyDelete
  5. Salam takziah kak..

    Syurga buatnya,pasti dia bawa ibunya juga ke syurga. Al fatihah:(

    Moga seluruh keluarga kuat hadapi kehilangan ini

    ReplyDelete
  6. syurga untuknya.Lama juga ALLAH meminjamkan zafira utk dijaga oleh ibunya...ayu dpt jaga anak syurga 2 tahun lebih je kak...AL fatihah

    ReplyDelete
  7. al-fatihah salam takziah buat k.mel keluarga.
    patut la raya tahun ni akk raya hambar je kan, ada berita sedih tersembunyi disebalik mencari mood raya tu.

    ReplyDelete
  8. Innalillahhiwainailahirojiun..
    Menitik air mata baca..

    ReplyDelete
  9. AlFatihah.
    memang syurga tempatnya.

    ReplyDelete
  10. Allah...semoga anak syurga tenang di sana..amin...innalillahiwainnailaihirojiun...

    ReplyDelete
  11. Ohhh inilah kisahnya yg sedih tu....Alfatihah utk anak buah hang Mel... Budak tak de dosa. Dah tentulah jadi bidadari syurga tu

    ReplyDelete