sila klik sini

Sunday, 17 July 2016

BELAJAR UNTUK BERSYUKUR DAN SEDAR DIRI

isnin            18  julai  2016        13  syawal




Assalamualaikum....





                                                        images  google



Ya Allah Ya tuhan ku...ampunkan segala dosa-dosa ku...sesungguhnya aku insan mu yg lemah lagi banyak kekurangan...insan mu yang kerdil lagi hina...terima kasih kerana telah membuka mata ku...aku cuba untuk jadi yang terbaik walau ku tahu aku tidak mungkin akan sempurna...akan cuba bertahan selagi termampu...beri la aku 1001 kekuatan dan kesabaran...berlahan-lahan aku mula mengerti...maaf kerana selama ini aku terleka dan terkhilaf...perlahan-lahan berlajar untuk mengerti dan sedar diri...


Ampun kan la hamba mu ini ~ ya Rab  :')









11 comments:

  1. Bersyukur kerana kita masih diberi kesihatan baik utk terus mengabdikan diri kepadaNya. Semoga kita terus sabar dan istiqomah utk terus mencari kebaikan dan bekalan di 'sana' Linda.

    ReplyDelete
  2. Bersyukur atas segala nikmat yg diberi ye Mel..
    Dan Redha atas tiap ujian yg diberi jua..

    ReplyDelete
  3. Akak pun mengharap keredhaan yang sama seperti mana yang Linda pinta dari Nya.Terlalu banyak kekhilafan yang dilakukan dimasa lalu.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. betul betul khilaf bila baca ni :(

    ReplyDelete
  6. Aamiin..
    Betul Kak bila kita bersyukur dengan apa yg kita ada skrg kita takkan iri dengan apa yg org lain ada yg paling penting kita lebih ceria

    ReplyDelete
  7. Setiap ujian yang diberinya pasti ada hikmah nyer...
    Bersyukur akan nikmat yang diberi...

    ReplyDelete
  8. Aminnnnn. ..
    Lain macam jer entri ni Mel! Nape ni?
    Tapi yelah kita ni sebagai hambanya yg lemah lagi pendosa mmg selalu kena selalu bertaubat dan bersyukur dgn nikmatnya yg banyak....huhu...

    ReplyDelete