sila klik sini

Wednesday, 29 June 2016

SELERA SAHUR DI HUJUNG RAMADHAN

khamis         30  jun  2016    25  ramadhan




Assalamualaikum sekali lagi...kuikuikui :p






                                                         images  google



Kalau korang perasan bila dah nak hujung2 pose ni time sahur nak makan pon cam tekde selera kan...ke akak anak beranak je camtu ? korang camne pulak...akak makan pon main sumbat2 je...dapat lepas sejemput nasi pon jadi la...air kosong 2 cawan...kekadang rase cam nak nangis pon ada...hape ni kemahen hazapbedah lagi...bang ngah tu kalau ada ayam goreng baru la jalan skit...kalau tak senget2 muka dia makan...dah biasa sahurkan tak bole nak skip le pulak...memang la tak mati tapi mesti ada rase kurang konpiden pada diri untuk pose esok...akak anak beranak ada gastrik dik non...lagi pon sahurkan amalan sunnah...kalau time berbuka takde selera camtu best le jugak kan...merasa la jadi kurus cam supermodel kat tv...kaki diorang beso sikit dari batang penyapu...kuikuikui...angan2 je la ko Linda...hahaha...padahal time buka perangai pelahap... lagi ada hati nak kurus kan...pegi terjun lombong sanaaaa... :p



Ok la sampai sini je chow :p





7 comments:

  1. Sebenarnya rugi mereka yg tak bersahur.
    Kesian perut tu nak dikosongkan esok seharian, bagilah isi sikit pun tak apa at least adalah benda nak diproses Linda. Bagus keluarga Linda mementingkan sahur - sunnah tu tak buat pun rugi.

    ReplyDelete
  2. setakat ni tak ponteng sahur lagi kak
    tahun lepas banyak kali miss
    layan mata punya pasal

    ReplyDelete
  3. Sahur tu penting.
    Sumber tenaga kita di siang hari.

    ReplyDelete
  4. kena masak sedap2 colourful baru datang nak makan tu banyak.. hehe

    ReplyDelete
  5. Samalah kita kak. Saya pun hujung-hujung ni nak makan sahur payah sangat nak masuk makanan. Tapi jamah la juga buat isi perut...

    ReplyDelete
  6. OO, Mal.. Selamat hari RAya.. Sb baru nak jenjalan jenguk blog nih

    ReplyDelete
  7. Mak mmg tak makan beriya sahur tu Mel. Mak punya konsep makan yg ada haha....kalau nasib baik ada lauk lebih baru masak nasi lagi mlm tu. Kalau tidak makan roti tak pun kurma aje. Tapi nafsu makan mak tu tetap ada aje kalau di sumbat hihi...

    ReplyDelete