sila klik sini

Wednesday, 8 June 2016

SELAMAT BERPUASA !!!

khamis         9  jun  2016


Assalamualaikum dan morning :D










Selamat berpuasa pada kamurang semua...hehehe...cam dah lambat ke ???...alaaaa 4 hari je takde le lambat bebeno kan...kan...kan...alhamdulillah kerana masih di beri kesempatan merasai nikmat bulan ramahdan  utk tahun ini...moga tahun ini kite lebih istiqomah dalam menjalani ibadah puasa...tahun ni akak di hujani dengan pelbagai ujian...walau nampak kecil tapi serasa amat besar pada akak umat yg kerdil ini...satu demi satu akak tempuhi dengan perasan yg pelbagai...tapi seperti janji DIA selepas hujan pasti ada pelangi...alhamdulillah segalanya semakin baik dan membaik...kalau dengan datang nya ujian ini membuatkan akak semakin dekat dengan NYA sesungguh nya akak teramat redha dan bersyukur... :')



 " sesungguh nya hidup ku...mati ku...hanya untuk Allah"





Sampai sini je moga ketemu lagi...bobbbyeeee  sayangans  :p




8 comments:

  1. Selagi kita hidup ujian pasti ada Linda
    Cuma keterbatasan kita yg kerdil ini kadang rasa terbeban yg amat besar walhal Allah akan menguji apa yg kita mampu tanggung saja.

    Semoga semua ujian berlalu pergi segera dan selamat beribadah di bulan mulia ini.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum linda,rindunyaaa nak baca celoteh linda.Selamat berpuasa juga untuk Linda dan keluarga.
    Dugaan itu Allah nak menguji kita Linda,Dia sayang kita sebab tulah kita diuji...pada Nya juga kita mohon pertolongan.....semoga Linda tabah,ianya pasti berlalu.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum linda,rindunyaaa nak baca celoteh linda.Selamat berpuasa juga untuk Linda dan keluarga.
    Dugaan itu Allah nak menguji kita Linda,Dia sayang kita sebab tulah kita diuji...pada Nya juga kita mohon pertolongan.....semoga Linda tabah,ianya pasti berlalu.

    ReplyDelete
  4. Ujian hidup katanya. Haruslah tabah mengharunginya. Takpa, kecil-kecil dugaan tu anggap ajelah Allah sayang kat kita sebab itu diduganya kita supaya sentiasa ingat padaNya.

    Selamat menjalani ibadah puasa ya. Main masak-masak ke atau main tunjuk-tunjuk bulan puasa ni?

    ReplyDelete
  5. Biasalah Mel....namanya pun manusia biasa, ujian itu sahabat kepada kehidupan gitu .....
    Mak pun sama Mel hari ni baru muncul, entah kenapa pulak sawan malas menghinggap. Mak dah sihat Mel?

    ReplyDelete
  6. Selamat kembali menulis..juga selamat berpuasa untuk kak mel dan keluarga,.. apa khabar mak akak, mak saya pun risau jadinya bila petang2 bulan puasa ni

    ReplyDelete