sila klik sini

Wednesday, 22 June 2016

IKLAN EURO 2002 YANG PALING LAWAK TAK HENGAT~ MAKAN BOLA

 Khamis       23  jun  2016     18 ramadhan


Jom le tetengahari ni kite layan iklan euro lama...part kain terselit tu palig lawak...hahaha...motif ko Linda oiiii...bebulan pose ni suka nau tengok kain orang terselit yek...kuikuikui...Adibah ni memang berbakat tau buat ape pon nampak real je...tang laki dia pulak muka memang cam minta kene tampo je...jom gelak sama2 hiburkan hati memasing.... :p


4 comments:

  1. Cecahkan bola tu kat sambal sedap juga kot Linda hihi...
    Memang lawak kalau Adibah yg melakonkan..:)
    Siapa yg puasa kali ini dok sampai ngantuk sebab bola memang terkena batang hidunglah dgn iklan ini:)

    ReplyDelete
  2. hahaa..ni iklan yg SB tak leh nak tahan gelak, walau pun lama dah

    ReplyDelete
  3. Kikiiki.... kalau dah fanatik sangat mmg elok sangatlah buh bola dlm tudung saji!

    ReplyDelete