sila klik sini

Wednesday, 4 May 2016

PEREMPUAN DAN TUDUNG ~ PERKARA PENTING YG PATUT SEMUA LELAKI TAHU

khamis         5  mei  2016


Assalamulaikum dan salam israj mikraj kekawan....



Tengok ni dari pesbuk malam tadi...kikiki...guling2 akak gelak (ketawa tutup mulut hokey...hakak kan pompuan yg sopan) :p
kebanyakan nye cam betol je...hahaha...nak2 yg nombor 2, 4 dan 5 tu...kahkahkah...tapi yg nombor 4 tu memang selalu terjadi kat hakak...bila nampak ada je nak menebeng duduk kat tudung yg hakak dah penat2 mencurah keringat mengosok...sedap2 je vontot diorang kan...hade yg kene cincang jap lagi...hahaha...jadi kesimpulan nye di sini ialah..

....BERHATI HATI DENGAN POMPUAN DAN TUDUNG NYE...KERANA...KITEORANG BAHAYA....:P :P :P ....KAHKAHKAHKAH  :D




3 comments:

  1. Akak juga ada terbaca kat FB pasal tudung ni linda.Akak rasa sesuai dgn anak2 dara akak ni sebab akak senang je pakai tudung sarung ...tak kuasa akak nak lilit2 shawl.
    Anak2 dara akak kadang ayahnya dah start kereta masih lagi tak siap nak melilit2 tudung ...geram je si ayah dibuatnya.

    ReplyDelete
  2. Hahaha..... mmg ada betulnya tu... tapi mak tak kisah bab lipat tudung tu Mel. Mungkin mula mula kisah le lepas tu dah tak kisah...sebab tempat limited jadinya main humban jadi satu jelah hihi....

    ReplyDelete
  3. Hahaha..... mmg ada betulnya tu... tapi mak tak kisah bab lipat tudung tu Mel. Mungkin mula mula kisah le lepas tu dah tak kisah...sebab tempat limited jadinya main humban jadi satu jelah hihi....

    ReplyDelete