sila klik sini

Tuesday, 26 April 2016

WORDLESS WEDNESDAY ~ ANAK SAPA NI ????

rabu         27  april  2016



Assalamualaikum dan selamat pagi sanyangans semua....







Gaya feberet si Izara time nak menghirup sup atau kuah dalam mangkuk....
hakak hanya mampu pasrah.... T_________T





Ta....ta :'D

18 comments:

  1. Sampai terserkup wajahmu Izara, sangat sedap gayanya..redha la aunty pun hehe :)

    ReplyDelete
  2. Hihihi comel Izara..
    Serupa macam abang Nabil masa kecik-kecik..
    Cepat habis hirup kuahnya mama, hirup macam ini hahahha

    ReplyDelete
  3. Hahaaa,anak siapa tu???...Yalah sedap sangat lah tu...begitu menikmatinya.
    Tiba2 teringat iklan meggi kat tv satu waktu dulu.

    ReplyDelete
  4. Bagus Izara.... Tak membazir :)

    ReplyDelete
  5. hihih bagus tu kak, menandakan suka sangat makan

    ReplyDelete
  6. Ini baru betul sedap dan licin
    Ibu tak tahu ke Izara tak nak membazir kan..kan..:)

    ReplyDelete
  7. sama ngan Adlilah tu. Sampai bersih mangkuk dibuatnya.

    ReplyDelete
  8. Mula2 tengok tadi ingatkan iklan maggie..hihi

    ReplyDelete
  9. Mula2 tengok tadi ingatkan iklan maggie..hihi

    ReplyDelete
  10. Ni makan kat luar ke ni?

    Anak siapalah ni ya! Cer tengok emaknya, jangan-jangan masa si Izara buat iklan macam ni, emaknya pun sama kot ^_^

    ReplyDelete
  11. aduhai syg :)
    zara boleh la geng dgn ijat.

    ReplyDelete
  12. hehehe.. setakat ni dak Nuha cuma dapat buat di rumah je.. ;)

    ReplyDelete
  13. Anak dara SA pun macam ni kak oii..

    ReplyDelete
  14. ini baru betul-betul Ho Liaooo :D

    ReplyDelete
  15. Haha...pasrah jerlah....mesti meniru mak dia kikiki.... Mak kalau makan asam pedas lepas dia mesti gitu Mel.... hihi...pecah tembelang!

    ReplyDelete