sila klik sini

Wednesday, 20 April 2016

PIZZA PASAR MALAM

khamis         21  april  2016



Assalamualaikum sayangans.....


Tetiba mood akak pagi ni kemain rajin le pulak...kikiki...lama beno akak bercuti hari tu...jadi banyak entry yg akak kene kejo lepas ni...semoga impian akak nak tulis 300 entry tahun ni berjaya...mudah mudahan... :D





Ni gambo pizza yg abang ngah beli selasa malam rabu hari tu time berkonvoi pi pasar malam dengan kekawan dia...jalan kaki je...hahaha...sekeping beso camni baru rm17...topping selambak...memula akak bising2 gak sebab 2 hari sebelom tu akak baru je bawak bebudak ni sume pi makan pizza...ni tetiba pi pasar malam pizza gak yg dia beli...sambil bebel2 tu akak cekut gak sepotong...pastu tetiba terus akak diam je dan tukar topik perbualan...korang nak tau kenapa ????

Sedappppp  le pulak pizza ni...kahkahkah...selalunya kalau pi pasar malam akak tak pandang pon gerai jual pizza ni tau...akak selalu tuju menu2 feberet akak yg lain...cam laksa dan apam balik atau popia sambal...memang betol2 tak sangka yg pizza pasar malam pon sedap kebabom rase dia...huhuhu...terus berangan2 dengan kak long nak pi beli lagi minggu depan...kali ni nak beli 2 keping terus...hahaha...mu tunggu haku datang ye hadek2 penjual pizza..!!!



ok la akak cau dulu...ta...ta  :p :p :p










16 comments:

  1. hari selasa pasar malam di mana kah
    kg gelam eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah dik pasar malam kampong gelam depan klinik kerajaan tu... ;)

      Delete
    2. Haah dik pasar malam kampong gelam depan klinik kerajaan tu... ;)

      Delete
  2. Cheese dia meleleh-leleh tu yg menggoda Linda. Itulah lain kali jgn pandang sebelah mata Linda. Sekarang ni dah ramai org kita yg pergi hadiri kursus membaking macam-macam termasuklah buat kek dsb. Jadi mereka yg baru nak mula business kadang bermula di pasar malam. Bila dah ok dia sewa kedai kecik, lama-lama tak menang tangan mengambil tempahan.

    ReplyDelete
  3. selalu juga tengok pizza pasar malam, nampak sedap juga

    ReplyDelete
  4. Hahaa....,nasib baik abang ngah tak kena kan linda balik.
    Tengok rupa pun dah nampak sedap kan...Kadangkala makanan kat pasar malam lagi menyelerakan dari restoran2.

    ReplyDelete
  5. betul...kdg2 pizza pasar malam pun tak kurang hebatnyer..same laa mcm ayam goreng pasar malam...kfc pun boleh kalah heheheeheheh

    ReplyDelete
  6. tengok rupa pizza tuh pun dah nyumnyum berkeroncong perut kihkih

    ReplyDelete
  7. semalam pun saya makan pizza..tapi buat sendiir..tak beli...

    ReplyDelete
  8. Ok nanti beli hari selasa malam rabu minggu ke empat hehe. Best baca intro sis ni.. nanpak pun sedap, kalau teringin dah tau nak cari kan..abang ngah berprasangka baik tu yang bole beli kan.. aunty suka.

    ReplyDelete
  9. wow! selambak tu kak.
    sedap nyer!!!!
    bak kata org tua-tua kak, tak kenal maka tak cinta.
    ni tak rasa maka tak suka.
    da rasa??? hamik ko, akan beli minggu depan.

    ReplyDelete
  10. Mak Garam ni kan.... mmgnak kena stepler tau....lain kalau kalau belum rasa jangan bebel tak tentu hala hokey hihi....
    Pasar mlm bukan sebarang pasar mlm tau!!! Ni yg masak bekas Chef Pizza Hut hokey hihi...

    ReplyDelete
  11. Mak Garam ni kan.... mmgnak kena stepler tau....lain kalau kalau belum rasa jangan bebel tak tentu hala hokey hihi....
    Pasar mlm bukan sebarang pasar mlm tau!!! Ni yg masak bekas Chef Pizza Hut hokey hihi...

    ReplyDelete
  12. tengok kat gambar pon dah nampak menyelerakan..tu, pasar mlm sini2 tenggelam timbul pula gerai pizza nya..
    moga berjumpa la akak dengan gerai pizza tu minggu depan :)

    ReplyDelete
  13. Keh keh keh.. Sbb sedap terus terdiam ye kak. Haaa nnt kena beli lg la ni kan?

    ReplyDelete
  14. Itulahkan dah menyesal membebel tak tentu pasal. Kalau cuba dulu rasa pizza tu, tentu tak bebel dah anak membeli. Tapikan, nasib baiklah bebel dulu baru makan. Kalau tidak, dah tentu-tentu habis pizza tu dikerjakan tanpa rasa segan silu pada abang Ngah yang membeli. Dah katanya sedap sangatkan!

    ReplyDelete