sila klik sini

Wednesday, 27 April 2016

PIZZA PASAR MALAM PART 2

khamis         28  april  2016



Assalamualaikum dan selamat pagi sayangans....




 Sepatut nye entry ni akak up semalam...cam mana bleh pulak terlupe...ntah pape je hakak ko ni...seperti yg akak rancang minggu sudah lagi...ala yg akak bebel2 pastu terkedu lepas rase pizza tu...pizza pasar malam part 1...punye la bersemangat...pukul enam petang akak dah terpacak kat kawasan khemah2 yg tak berapa nak banyak...kuikuikui...akak tunggu dalam kete je...paksa bang ngah turun beli...kikiki...siap2 pesan dia suh beli 2 keping beso terus...2 keping baru rm34 hengget jewwww... :p :p :p   wah!!! belagak ini pompuan...hahaha




 Yang ni rasa dia ala2 hawaiian chicken la lebih kurang...tapi 2 kali ganda lebih sedap kalau korang nak tau...pizza dia gebu sangat dan lembut...sarat dengan topping dan lelehan keju cair yg mengiurkan...hahaha...dasyat tak dasyat la cara akak huraikan rase pizza pasar malam ni...hahaha



Ni pulak yg macam akak makan minggu lepas...tak tau nama dia tapi yg penting sedap uollsss...yg ni je akak makan 2 potong ye...yg atas tu akak makan sepotong...malam tu tido gosok perut sambil senyum2 comel...hahaha...nasib baik tak mimpi ngeri pasal kolestrol...hahaha...pasni kalau teragak nak makan pizza kene la tunggu hari selasa gamaknye...murah...sedap dan berbaloi sangat...ok la sampai sini je korang..ta..ta 











7 comments:

  1. nampak sedap, makan pun dah rasa macam dominos dah kan

    ReplyDelete
  2. Adoi tengok dengan sebelah mata ja ni, tertelan anak tekak tau, nampak juicy sangat tu, cheesy tebal memang berbaloi terpacak sebelum bisnis mula haha..

    ReplyDelete
  3. Nampak pun sedap. Tak sia-sialah menunggu dengan penuh sabar dari minggu lepas ya.

    ReplyDelete
  4. Pergh mmg nampak tebal harta karun dia tu Mel...mmg lazat nsmpaknya tu...

    Cakap pasal pizza ni lama pulak mak tak memizza...lepas ni kalau gi Pasar Malam nampaknya kena test le. Sedap dia sama ke tidak dgn ko punya Pasar Malam Mel. Tak kan mak kena gi Melaka pulak !!...

    ReplyDelete
  5. pizzanya gebu sangat dan lembut sarat dengan topping dan lelehan keju cair yang mengiurkan... hamboiii3x:D tertelan2 airlio cheq yang membaca

    ReplyDelete
  6. Melting ai tengok topping pizza tu..

    Kak.. ayam golek tu den boleh golek an sampai Melako.. den pun dah lamo tak balik sano.. ;)

    ReplyDelete
  7. ko pegi pasa malam mana ni kak
    nanti aku nak terjah

    ReplyDelete