sila klik sini

Thursday, 28 April 2016

DI MATA HATI MANUSIA ~ JANGAN DI LAYAN

jumaat        29  april  2016



Salam jumaat sayangans....







Lumrah kehidupan selagi nyawa di kandung badan...jangan di layan manusia2 seperti ini...sebab hujung2 nye nanti kite yg binasa... :'(




10 comments:

  1. Duk blog ja, tak da keje tu..hehe ada orang sewa kereta ja rupanya dia nak berhijrah ke negara orang..di sana siap nombor plate nama sendiri.. tapi kata-kata diatas tak pernah didengar direct ke telibga sendiri.

    ReplyDelete
  2. Busuk hati begini kena segera diubati. Penyakit sebenrnya benda ni Linda.
    Takut kan.. moga kita tak ada mahupun dijangkiti penyakit sebegini.

    ReplyDelete
  3. Serba-serbi tak kenakan. Ada-ada aje anggapan buruk bila kita mampu/tak mampu melakukan sesuatu. Mulut manusia ni sebenarnya lebih lebar sikit daripada tempayan tau. Kalau mulut tempayan tu, boleh juga usahakan nak tutup gaya mana!

    ReplyDelete
  4. Tak payah didengar kata orang Mel..
    Kita dengar apa Allah suruh..
    Selamat dunia akhirat kan..

    ReplyDelete
  5. Buat sakit hati je kalau layan..kan??

    ReplyDelete
  6. Haha.....namanya pun manusia Mel, buat bodoh sudah! Kalau ikutkan darah tinggi woooo haha...

    ReplyDelete
  7. Haha.....namanya pun manusia Mel, buat bodoh sudah! Kalau ikutkan darah tinggi woooo haha...

    ReplyDelete
  8. Orang yang ada penyakit mcm ini jangan dilayan silap2 kita pun hayut macam dia.

    ReplyDelete
  9. Penyakit hati ni, mintak dijauhkanlah dari kita-kita semua, amin3x.

    ReplyDelete
  10. Betul lah linda ...lumrah manusia suka syak yang buruk2 je kan...semoga kita dijauhkan dari penyakit hati ni.
    Yang lambat dapat anak tu...yang pernah rasai...sedih sangat kan.

    ReplyDelete