sila klik sini

Saturday, 26 March 2016

LYDIAWATI BELASAH PEGKID TUA

ahad           27  mac  2016




Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu sume.....


Panas betol sejak dua tiga hari ni bila kecoh kes pelakon berbakat beso...Lydiawati memuat naik 2 video beliau sedang bergaduh dan membelasah seorang wanita yg di percayai pegkid berasal dari Brunei...kalau di baca dari status FB Lydiawati...beliau sudah tidak tahan di ganggu dengan ratusan pangilan telepon dan sms berunsur lucah dan perkara ni dah berlarutan selama 2 tahun...wah! kalau hakak pon memang naik meroyan di buatnye...kong asam sangat!!!!





 Gambar dari FB Lydiawati...ini la rupe sambol yg tak abis2 menggangu pelakon itu saban hari selama 2 tahun...kikiki..ingat kan hensem sangat sampai berani nak mengorat Lydiawati...sekali tengok terus tersembur mihun kat mulut...hahaha...cam makcik2 sangat dah rupenye...Allahuakbar...dah tua2 tu bawak2 la bertobat ye kak...kan sia2 je kene belasah dengan Lydiawati...sampai terkangkang2 di buatnye...yg paling tak tahan tu makcik ni siap gebang yg dia ni kaya bebeno...duit berbilion2 hokey...sana sini ada harta dia...paling win bila dia petik cakap Anges Monica penyanyi dan pelakon dari Indonesia tu girlfriend dia uollllssssss....kahkahkah...hadoi sakit perut haku gelak :p




 Ni pulak antara messages yg di hanto makcik pegkid tu pada Lydiawati...kikiki...ko tak hanggin tetiba cakap happy anniversary...geligeleman hokey tetiba ada makcik2 panggil sayang camtu...siap nama Sherry lagi...hahahahawau sangat...hadiah tanak kalah berbelas2 ribu kateko...padahal tu sume temberang jew....




Hahaha...gelak guling2  la camni...mana la Lydiawati tak naik hanggin...gebang nak beso je...beli rumah harga 3 juta uollls...hahaha...matilanakkkk...kali ni bukan setakat petik nama Agnes je...siap nama Fasha Sandha pon dia sebut...berani gile makcik ni kan...mintak2 lepas dah kene kitai dengan Lydiawati tu makcik ni insaf dan bertobat...sudah2 le tu makcik Sherry kembali la ke pangkal jalan...tak kemana pon hidup dalam penipuan ni...abis2 pon kene belasah je...ok la akak blah dulu ye...ta...ta






11 comments:

  1. Macam-macam cerita zaman sekarang ni...semoga cepat sedarlah beliau yang dimaksudkan...

    ReplyDelete
  2. Macam2 ragam lh manusia ni kan...Masa akak baca tajuk kat FB ingatkan org muda,tak lh akak ikuti cerita sebeno nya....yalah sabar pun ada hadnya kan,kalau asik diganggu manalh tahan.

    ReplyDelete
  3. Astaghfirrullah..
    apa nak jadi dengan dunia ni.kita doakan semuga makcik ni terima hidayah dari Allah supaya bertaubat. Nauzubillah..

    ReplyDelete
  4. mcm2 hal kan,ingtkan jejaka muda yg meroyan.

    ReplyDelete
  5. Nasib tak tercekik cekodok SA baca ni..astaga..macam ni punya orang pun ado eh kak....erk...geli kot....

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Kesian dia hang ketawakan dia Mel....mungkin dia tgh sawan kot. Moga dia akan kembali ke pangkal jalan nanti, doakanlah dia Mel sesambil hang ketawa tu hihihi....

    ReplyDelete
  8. Moga dia berubah ke arah yang lebih baik hendakNYA.

    ReplyDelete
  9. Awat tak rupa kaya pun makcik ni. Ayo.. Takutnya. Dua tahun? Lydiawati lawa.. Tu je nak cakap. Eh nk cakap lagi, moga keluarga dan keturunan kita tidak sesat dan normal naluri dan nafsunya. Huhu

    ReplyDelete
  10. aida ada tgk semlm kat melodi ke mana ntah.
    geram betul lidiawati tu ekk :)

    ReplyDelete