sila klik sini

Monday, 14 March 2016

GIVEAWAY DAN SAMPLE PERCUMA


Assalamualaikum sume....


Pengumuman !!! pengumuman !!! jom ikut akak join giveaway...!!!!





                                                             
                                                                  klik untuk join



Jom ramai2 kite pakat2 join giveaway kat blog Iris Myra ni...cara nye cukup mudah...hanya perlu polow blog beliau dan sebarkan tentang giveaway yg beliau anjurkan ni...


kalau ada rezeki salah satu hadiah ni mungkin jadi milik korang:


*barang baby
*baju
*tudung/shawl
*barang mandian


Kalau bole memilih akak mungkin pilih tudung atau shawl...berangan je dulu ape salahnye kan...hahaha...jom la join mana tau ada rezeki...sambil2 tu kite bole menjalin kan ukhuwah di alam maya ni....wish me luck :D

Tarihk tutup pada 29 mac pukul 12 malam......






18 comments:

  1. OK.. kakak wish you good luck Linda!

    ReplyDelete
  2. Yalah linda semoga berjaya dapat shawl tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak...mudah mudahan mana tau ada rezeki kan..hehe

      Delete
  3. Moga berjaya dapat shawl dear, inshaAllah.

    ReplyDelete
  4. Semoga berjaya....dan semoga dapat apa yang dihajati...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Tq dik...dan tq sebab sudi singgah sini dan polow akak ye...akak dah polow adik balik...:)

      Delete