sila klik sini

Tuesday, 2 February 2016

WORDLESS WEDNESDAY ~ SI MERAH

rabu             3  feb 2016


Assalamualaikum dan salam mesra....









Si merah yg kalau bernasib baik dapat yg masam masam manis...pestime dapat harga semurah ini...4 kotak rm20 sahaja...cerita penuh bakal menyusur di n3 mendatang...
tungguuuuuuu....^_~






14 comments:

  1. Ye malinda..
    Kekadang akak dapat yg manis...
    Kekadang dapat yg masam..
    Udah muka pun berkerut bila makan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya jarang2 dpt yg manis kak...selalunye memang masam sesaje...tapi bila makan dgn coklat terus jadi manis melekat...kikiki

      Delete
  2. Kalau yg masam celup coklat sedap Linda
    Yg manis utk letak atas kek.
    Banyak ke Linda memborong masa singgah CH haritu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya siap bawak nutella dari rumah...jimat sikit...kalau beli yg dah bercoklat kat sana mahal la kak pastu coklat dia tak sedap...berbelas2 kotak gak sy beli siap dpt sedekah jiran2 keliling rumah

      Delete
  3. Ayoooo.....dah lama mak tak panjat bukit Cameron Highland tu Mel. Teringin lak weyh nak ke sana....geram pulak tengok stroberi murah cenggitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pegi time cuti sekolah tak beat mak...orang ramai sgt...jalan jam je nanti...kalau ramai2 camtu takdenye dpt harga murah gitu

      Delete
  4. Ayoooo.....dah lama mak tak panjat bukit Cameron Highland tu Mel. Teringin lak weyh nak ke sana....geram pulak tengok stroberi murah cenggitu.

    ReplyDelete
  5. Dekat CH ke ni? Murahnya alahai. Wajiblah borongkan bila dah dapat harga penuh kasih-sayang macam ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murahkan...akak kan mahen teruja lagi..makan tak henggat sendawa pon bau stoberi tau...hahaha

      Delete
  6. Bosa bosa ... Cpt kak linda up entri

    ReplyDelete
  7. nanti akak up ye LM..gambo dah ada dlm draft tinggal nak karang ayat je tu...kikiki

    ReplyDelete
  8. menarik!!!
    cicah coklat fullamak best nyer.

    ReplyDelete