sila klik sini

Tuesday, 16 February 2016

WORDLESS WEDNESDAY ~ BANGLADESH + MALAYSIA = BANGLASIA

rabu            17  feb  2016




Assalamualaikum dan salam hormat.....



Sekarang ni pon dah berlambak-lambak gini...tak tau camne kalau yg 1.5 juta di bawa masuk lagi...TAPI TAKPE LA SEBAB MALAYSIA KAN MASIH AMAN DAN MAKMUR !!!!  

                                                     images dari google



21 comments:

  1. Pitam!
    Kalau Linda nak tahu salah satu sebab kenapa lunch kakak tak turun makan sebab mereka inilah yg ramai di semua restoran dan kedai makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yg 1.5 juta blom sampai lagi kak...kalau campor yg tu sekali tak lama lagi berlipat kali ganda la ramainye diorang ni...kat cemeron pon hari tu pekerja sume bangla dengan minah indon je

      Delete
  2. scary kan.. esp bila jalan ke area mall yang dekat Puduraya tu.. (lupa nama daaa).. dah jd mcm bandar depa..

    i nak lari duduk Kashmir lah. heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang ni memang suka berlonggok reramai kak...kalau yg jenis makan sirih tu lagi pengotor ludah sana sini...keji gile...kakkkkk nak ikut duk kashmir gak...sana sume tempat cantik kan

      Delete
  3. bila kuasa digunakan sewenang2nya inilah jadinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu dik rakyat terus terusan di tindas...cam tak logik kan yg ada ni pon menyemak lagi nak bawak masuk sampai juta2...serius akak memang tak bole nak paham :(

      Delete
  4. makin bertambah lah rakyat malaysia yang tak sah taraf....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol yan kadang2 akak tengok bangla ni pandang pompuan cam hape je...gersang kot bini jauh gamaknye...keji gile

      Delete
  5. Kalau linda nak tau anak2 dara kakak tak pernah ayahnya lepas kan untuk jalan2 dgn kwn2 kat sini lah...dh dorang bljr kat luar sana tak boleh nk halang dah.Bukan apa kata ayahnya ramai sangat pendatang,bimbang apa2 hal berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu kak...diorang ni kadang2 ada je yg kong ajor...saya yg dah purba2 ni pon seriau apetah lagi anak2 dara kan...bior la kite pikir yg buruk dulu asalkan sume selamat...baru2 ni ada bangla pi peluk isteri orng siap raba2 lagi...depan suami dia pulak tu...kene belasah kat situ sampai darah2 padan muka dia..dengo cerita bangla tu mabuk...geram je kalau ingat2

      Delete
  6. Bila dah masuk Malaysia, dorang ambil kesempatan tu yang buat orang jadi benci menyampah. Macam tak bersyukur dengan kemudahan yang diberi (walau bukan semua). Saya rimas dengan lambakan bangsa asing ni.. siap ada kroni dan penempatan dorang sendiri.. tu belum kira dengan penyakit yang dibawa.. nauzubillah.. jauhkanlah dari sebarang yang tidak elok dari mendekati kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka amik kesempatan pastu pengotor pon ye gak...kalau yg dah lama duduk sini ada tu siap belagak kan main...cam kite pulak menumpang negara dia...kat tempat akak ni siap ada pasar malam untuk bangsa2 bangla ni...orang tempatan memang tak pi pon puak2 depa ni je yg penuh...lagi satu yg akak benggang dgn diorang ni..suka melintas jalan reramai...kete dah dekat pon diorang tak pulik ye...malam2 la paling bahaya...

      Delete
  7. Hah, habislah Malaysia!Lepas ni kenalah update yang Malaysia ni terdiri dari berbilang bangsa -Melayu, Cina, India, Bangla, Indon, African, Arab, dan segala bangsa yang ada di dunia ni ada di Malaysia ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertambah lagi satu bangsa la gamaknye...ntah ape la nak jadi kan...yg dah ada ni pon cukup2 la tak payah di tambah lagi...nanti pandai le diorang datang sendiri sikit2 ;p

      Delete
  8. Pasni lg sesak ngan mereka. Nk jln kena berteman bg ank dara atau para isteri. Dah la mereka ni byk lakulan jenayah rogol kan kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu dik...walau pon bukan la semua yg kong ajor tapi ada je...kalau yg muka hero hindustan sikit abis la anak2 dara kite pulak yg cair...kalau nikah cara baik ada gak ampun...tapi kebanyakan di rosak cara harom je...setan sangat

      Delete
  9. Mentang mentang result SPM nambelas hari lagi, entri pun pendik dah kenapa?

    Nak buat macamana weyh kita bukannya menteri yg boleh menyekat mereka, raikan ajelah hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...dah tulis tajuk wordless mana bole tulis panjang2 kang tak seiring pulak...tak payah nak rai sangat mak kang elok2 datang 1.5 tetiba terus jadi 3.5 pulak kang...hahahaha

      Delete
  10. pengalaman kena raba ari tu buat saya ngeri..kalau tambah lagi..x tau la apa akan jadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeri kan sian kau dik...yg raba2 ko hari tu bangla ke india dik? tapi kaum bangla ni kalau pandang pompuan memang cam nak telan...menyampah

      Delete
  11. sekarang ni pun sana ini dah cukup menakutkan kak... nak keluar rumah pun seriau je... huhuhuh

    ReplyDelete