sila klik sini

Sunday, 14 February 2016

ROMANTIKA HOME DECO ~ MESTI ADA JE YG SANGKUT

isnin            15  feb  2016





Assalamualaikum dan salam mesra....

Sabtu lepas akak teman kak ngah akak pi Romantika Home Deco...dia nak carik barang sikit untuk rumah baru diorang...akak kalau masuk sini memang seriau semacam je...sume nampak cantik...memula dah tanam niat takmo terjebak beli ape2 pon....tapi akhirnye akak tewas gak dik non.... T__T 



                                                       images google



Terjebak gak bila terpandang si comel tiga ketul ni...bekenan sangat2 sampai tak sampai hati kalau akak tak beli...lepas beli semalam balik je laju2 akak sorok...hahaha...nasib baik cik boss tak nampak...fuhhh!!! selamat hakak...kikiki...kalau kaki deco masuk kedai2 camni memang bahaya...sume nampak cantik...sume rase cam nak beli...rumah dah sarat barat ni tak sedo2 diri lagi...kadang2 akak cam nak je buat car boot sale ke hape kan...jual barang hiasan lelama akak tu...tapi tu la kat tempat akak ni ntah kat mana agaknye ada buat camtu...akak tengah berangan ni nak buat deco2 baru kat dapo...tengah kumpul semangat dan kerajinan...cayokkkkk! cayokkkk!



20 comments:

  1. Weyh Mel ....mak pun suka masuk kedai deko deko ni....yelah walaupun tengok tengok aje, belinya tidak hihi....

    Rumah mak ni kecik je Mel, so nak mendeko pun naik pening, tak de tempat nak dideko haha....

    Wah teko 3 kauuuu....nak sangkut kat belah mana tu agaknya. Nanti dah menyangkut jgn lupa tunjuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama gak dengan kite mak..suka nau masuk tapi membelinye tak jugak...kadang2 je sangkut tu pon idok le yg memahal...ala rumah kite pon bukan nye beso nau dah sumbat segala macam terus jadi kecit gak...tu yg cik boss hanggin je kalau nampak kite mengangkut benda2 camni...kikiki...inshaa Allah nanti kite n3 kan ye mak...ntah bila la tu nak mula kemas2 pon tak tau la mak...kene tunggu mood mari...hehehe

      Delete
  2. Waaa buat para la dekat dinding susun atas para tu...

    Assalam jemput join GA saya...

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/giveaway-cash-rm30-feb-2016-by-ahbar.html

    Tarikh tutup 17 feb 2016

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam....wah! pandai la Ahmad ni..idea yg baik gak tu...aloooo...dah terlambat kalau tak bleh join...takpe la lain kali kalau ada buat lagi bagitau ye...tq sudi singgah sini dan komen2 :)

      Delete
  3. memang cantikla kak, memang harus tak dlepaskan tu. saya pun peranngai sama je dgn kak. hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik kan dik...hanya orang2 yg minat je faham kan perasaan kite...kikiki...hi5 tinggi2 sekali dik :D

      Delete
  4. Linda kalau setor dapur dah sarat barang tak pakai buat aje GA bagi kat kami kawan-kawan blogger apa salahnya haha...

    Kalau dah kata perempuan mata tengok deco-deco memang rambang dibuatnya Linda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alooooo kak barang deco2 saya sume yg memurah je kak pastu dah buruk2 lama saya guna kalau jual kat carbootsale pon kene letak harga syiling2 je tu...tak sanggup nak kasi kat kekawan...haah kan pompuan dan hiasan berpisah tiada...kikiki

      Delete
  5. huhu..nasib x minat mendeko..tp rumah sy kecik, tkut nk tgk sarat2..huhu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak ada je kawan2 yg tak minat deco dan bunga2 ni sume dik..rumah dia bersih dan lapang je...

      Delete
  6. kat pantai 1 malaysia kan ada carboot sale
    sungai udang pon bakal di bukak nanti x tau bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah! best2 akak nak tunggu yg kat sungai udang la kot dekat sikit dgn rumah akak...mintak2 jangan la diorang jual sewa tapak memahal...

      Delete
  7. hehehe.laju2 sorok ye. samalah kita. tapi yg heran boss perasan juga akhirnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...nak hidup pepandai le dik...tapi tu la sepandai2 tupai melompat akhirnye ke tanah jua...hahaha..last2 time dah pasang nanti kantoi gak... :p

      Delete
  8. Bab menyorok barang baru beli ni memang hampir semua perempuan pun sama kot. Saya ni yang beli dengan duit gaji sendiri pun pandai sungguh menyorok barang belakang almari tau. Kalau tetiba jumpa ke apa, mulalah buat-buat lupa bila beli dan berapa harga. Takut kena marah. Hahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene pandai berdrama la gamaknye nak elak dari kene marah...hahaha...ko tak pandai sorok kot dik tu yg selalu je terkantoi...hahaha

      Delete
  9. kan??sama la kita.kalau masuk kedaI GINI RASA MACAM CEPATNYA LA JAM NI BERPUSING..heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki...haah kan rase cam baru je kejap masuk tetiba sedo2 dah 2 jam melangguk kat dalam tu...yg menunggu dalam kete berbulu je menahan sabo...hahaha

      Delete
  10. Kalau dah nama ppuan memang lah suka bab2 deko ni...kakak pun suka linda ,selalu juga tahan nafsu bila tengok apa2 yang berkenan tapi biasanya terjebak juga ...takut menyesal bila balik rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang pompuan dan hiasan berpisah tiada kak...kikiki...kalau duduk dekat2 bole kite usha kedai2 camni sesama...ni lagi nak dekat2 raye kompom penuh je kedai hiasan gini...kadang2 tu terasa gak menyesal tapi terlajak beli hape pon tak bole...kikiki

      Delete