sila klik sini

Thursday, 14 January 2016

TIGA LALAT CALENDAR GIVEAWAY

jumaat      15  jan  2016


 


Kenal dengan blogger Tiga lalat ni pon baru je beberapa bulan....beliau berkerja sebagai pemotong rumput di sebuah sekolah...tapi kalau di renung dari semua entry beliau akak tengok beliau adalah seorang pemotong rumput yg suka curi tulang...sebabnye...beliau lebih banyak mengambil gambo dan makan sedap-sedap di restoren memahal....agak misteri di situ ???

Jadi jom terjah Giveaway di blog Tiga Lalat ni reramai...kalau nasib baik bole dapat seketul calender comel dengan gambo mabeles hasil tangkapan wak sendiri...mari tengok sapa yg kena..!!!!


Giveaway ini valid hingga 18 januari 2016 pukul 12 malam mengikut jam penulis.....sebuk nak ikut jam dia...hahahaha




nota kaki untuk wak : entry ini di tulis tanpa bantuan dukun nek minah belacan...harap maklum  ^_^


13 comments:

  1. harhar2., payung pinjam dari nek minah belacan yee mak garam gula tuuu., mugo2 berjaya ., timekaseh daun keladi wak ucapkan krn sudi join contessan GA biasa2 wak tuuh.,

    ReplyDelete
    Replies
    1. nek minah belacan coti2 melaysia wak...tak dapek nak pinjam payung...sama2 ni pestime tau saya join GA gini...

      Delete
  2. Kakak walaupun tak ikuti sangat n3 tiga lalat ni tapi bila baca kat blog2 kawan2 lucu sangat komen2 dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn...kadang2 saya pon gelak2 gak kak...sengal2 ubi gitu komen2 wak...hahaha

      Delete
  3. Ada peluang dpt kalendar bergambar hasil tangkapan wak tu Lind
    All the best:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ada gak rezeki saya kak...tq kak

      Delete
  4. Kikiki.....tulah, setuju ngan hang Mel, kejap jadi potong rumput, kejap jadi despatch ....tak kisahlah jadi apa pun dia, janji dia bahagia Mel ..

    Gud luck Mel...

    ReplyDelete
  5. Kikiki.....tulah, setuju ngan hang Mel, kejap jadi potong rumput, kejap jadi despatch ....tak kisahlah jadi apa pun dia, janji dia bahagia Mel ..

    Gud luck Mel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kompius kan...ntah bila masa motong rumput ntah....asyik2 amik gambo pastu pi makan2 je yg lebih...eh! terkutuk pulak...ada yg kelender kite tak sampai kang mak oiii...kahkahkah

      Delete
  6. Good lucklah, ya! Manalah tahu tersangkut dapat hadiah daripada wak, si pemotong rumput. Entah bila agaknya masanya wak ni berkesempatan mengasah bakat fotografinya ek. Jangan-jangan sejak lahir lagi dah berbakat ambil gambar kot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik..alhamdulillah ada gak rezeki akak...akak pon konpius gak memula tu...mati2 akak ingat dia ejen CIA ke FBI ke hape kan...abis asyik no skodeng amik gambo sana sini...hujung2 sampai sekarang akak tetap konpius gak...hahaha

      Delete
  7. Dgn rasminya wak nak ucapkan TAHNIAH kpd mak garam telah menang kalendar tuh, sila bagi nama dan alamat utk penghantaran hadiah.,

    http://tigalalat.blogspot.my/2016/01/tiga-lalat-calendar-giveaway-winners.html

    Tahniah sekali lagi. Majulah Sukan untuk Negara. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhhh...alhamdulillah...mekasih wak..pestime masuk GA cam gini...syukur ada gak rezeki untuk saya...happy punye pasal terus baik sakit perut saya tau...kikiki

      Delete