sila klik sini

Monday, 11 January 2016

TARGET 300 ENTRY DALAM SETAHUN ~ AZAM TAHUN 2016

selasa     12  jan  2016







Kalau tengok jumlah n3 akak bagi tahun lepas baru ada  192...tahun 2014  lagi sedih 14 n3 jewww....gara2 laptop rosak...jadi tahun ni akak harap dapat capai target 300 entry...cabaran untuk diri sendiri...mudah mudahan tercapai...nak letak target lagi tinggi akak sendiri tak berani...jadi bior le buat target yg munasabah sikit...kikiki


YES YOU CAN DO IT LINDA !!! GOMO KELATE GOMO...GOMO KELATE GOMO...TETIBA...KAHKAHKAH




30 comments:

  1. Yessszzz!
    Kakak percaya Linda boleh capai target.
    Gomo kelate gomo ni mesti teringat Datuk Vida sponsor 20 juta lah ye Linda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaa Allah...tq kak mudah mudahan...tu la kan tengah heboh kes sponsor dato V tu...kikiki...saya memang penyokong kelate kak :)

      Delete
  2. saya ni payah nak letak target. sebab tau memang hazab pemalas hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan pemalas la dik tapi awak tu sebuk bekeja...kikiki

      Delete
  3. Semoga berjaya capai target linda...tak terkejarlah nmpknya kakak nk baca n3 linda nnti..tapi tak baca rugilah.. mis lawak linda...menghiburkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak...mudah mudahan...saya rancang nak buat 2 n3 je sehari jika mampu...kikiki...time takde idea tu paling takut...riso jugak kalau kawan2 bosan baca cerita merapu2 dalam n3 nanti...akak dari dulu selalu buat hati saya kembang tau...maceh kak...muah ciket <3 <3 <3

      Delete
  4. yesss caiyokk, kak linda. i will support u..
    jenuh la sy nak reading entry k.linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik...mudah mudahan tercapai yek...kikiki...satu hari mungkin 2 n3 je dik...nak buat lelebih tak mampu..

      Delete
  5. Good luck! Semoga azam tu berkekalan sampai 31hb Dis 2016. InsyaAllah!

    Saya ni nak target 30 entri sebulan pun parah, inikan pulak 300 setahun. Tapi takda benda yang mustahilkan kalau kita berusaha walaupun nampak macam mustahil jerk nak capai dek tangan pendek ni ^_^

    Errr...bukan ke sekarang kena buat macam ni - Pamoga, Qu Puteh Qu Puteh, barulah Gomo Kelate Gomo ~_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaa Allah...mudah mudahan...tq dik ...akak tak bekerja jadi banyak masa terluang rasenye sempat kot kalau nak buat 2 n3 sehari...tengok la camna nanti...kene rajinkan diri le gamaknye....jahanam pasukan kesayangan hakak di kejekan dato V

      Delete
  6. Mentang mentang le Dato Sri Vida taja bola sepak Kelantan, dan dan tu kecek Kelate sokmo mek ni.

    Targetlah berapa berapa pun Mel,mak akan support, datang sini baca. Harapnya tercapailah ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq laling...mudah mudahan tercapai le yek...kene la buang perangai femalas dalam diri ni bebanyak sikit...kikiki...kite dari dulu memang sokong kelantan mak...tetiba dato V sudah bikin onar...tapi takpe la ye pink pon sweet kan mak...

      Delete
  7. good luck. hi hi hi...
    aida terjah sini dari blog k anajingga.
    ada komen malinda tntang melaka, terus la melompat ke sini.
    aida pun blogger melaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik mudah mudahan...tq sekali lagi sudi singgah sini dan komen2...akak dah polow adik balik tau...seronok kenal adik :)

      Delete
  8. Mentang mentang le Dato Sri Vida taja bola sepak Kelantan, dan dan tu kecek Kelate sokmo mek ni.

    Targetlah berapa berapa pun Mel,mak akan support, datang sini baca. Harapnya tercapailah ek

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. kenkonon nye dik...kikiki...ape ape pon tq yek :)

      Delete
  10. Saya berjaya buat melebihi 365 hari bagi tahun 2015.. tahun ni.. tak tahu macam mana lagi.. kena tunggu awal tahun depan.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak perasan ko antara yg selalu rajin up n3...kalau skodeng blog adik tak penah hampa mesti ada je n3 baru utk di baca...moga aura rajin ko tu meresap sikit kat akak ni...

      Delete
  11. Assalamaualikum....Wah...semoga berjaya ya...memang tak dan nak baca lagi la saya banyak2... apapun..."bulih bah kalau kau...."

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam...tq Fida mudah mudahan...sehari mungkin buat 2 n3 je kot...otak beku ar dah purba ni...sel2 otak tak berapa nak bersambung sangat...hahaha

      Delete
  12. dah tentu boleh kak..kak manja banyak cerita...banyak entry banyak la pageview nya..semoga berjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik mudah mudahan...kadang2 buntu gak dik..puas duduk depan laptop terkebil2...blog akak ni biase2 je dik...sesikit yg sudi datang baca tu akak dah rasa happy gile2 tau...

      Delete
  13. bole je kalo mak buat target 4 entry sebulan., kihkih2

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah betol gak kan...kalau 4 n3 sebulan...setahun dah tentu2 ada sejuta...bagos gak idea wak ni....ehem2!!! wak pagi tadi makan obat tak??? kahkahkah....larikkkkk

      Delete
  14. dont mess with melaka...
    baru la betul :)

    ReplyDelete