sila klik sini

Sunday, 17 January 2016

KAK LONG DAN UJIAN KOMPUTER

isnin         18  jan  2016


Assalamualaikum dan salam hormat....






First sekali akak nak mengucapkan syukur alhamdulillah...sebab kak long baru je tadi lulus ujian komputer...lepas ni tinggal nak hadap amali dan last sekali JPJ...kalau semua berjalan lancar inshaa Allah dapat le minah tu lesen kete...dah ada lesen senang sikit nak pi memana...bole le dia tunggang 'belalang itam' akak tu...jangan memain ye 'belalang itam' tu kesayangan hokey...tu la yg akak tunggang sejak dapat lesen beberapa kurun yg lepas...jangan minah tu rempit je sudah memang akak katok je kepala dia nanti...ok la sampai sini je...rumah korang pepetang kang baru akak singgah ye...penat ar...baru je sampai rumah ni...jumpe lagi petang nanti...ta...ta










12 comments:

  1. congrats.. tinggi sikit je lagi kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...memula seriau gak tadi...tapi syukur alhamdulillah akhirnye lulus gak...

      Delete
  2. Lepas ni mak dia dah boleh jadi mem besar duduk belakang sebab dah ada driver:)

    Senang sebenarnya kalau ada lesen ni Linda. Tapi jgn macam anak dara sulung kakak dah ada lesen susuh bawa satu kereta ke T'ganu dia tak mahu. Lebih rela naik bas pergi-balik. Kita ni dulu konon suruh dptkan lesen biar mudah kalau duduk berjauhan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah mudahan minah ni sok2 rajin la membawak sana sana sini...jauh sangat tu kak mana la anak dara akak nak...saya pon KL tak lepas lagi...hahaha...sekarang pengangkutan awam pon dah bagos tak payah penat2 memandu jauh2 bole rehat2 je dalam bas dah sampai nanti ibu dan ayah bole jemput di stesen bas...kikiki

      Delete
  3. Tahniahlah buat Kak Long. Lepas ni bolehlah jadi driver emak katanya ^_^ Tapi kesianlahkan kereta kesayangan kena tampal 'P' nanti. Dengan emak-emaknya sekali jadi pemandu 'P'. Hihihi!

    Baru balik dari mana ni yang penat sangat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik...mudah mudahan gitu le...kikiki...terpakse la bertampal 'P' kat belalang hitam akak tu...akak tak kisah pon kalau dah ada 'P' bawak kete lembab2 pon takde orang nak marah...percubaan konon2 nye kan...hahaha...memacam tempat menyinggah dik tu yg penat pelampau...pastu pepoyo pon ye gak...hahaha

      Delete
  4. Tahniah buat Kaklong..
    Nanti bolehlah acik tumpang sekali.. sambil borak dengan mama Kaklong.. ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik...haah kan kite duk belakang cam mem2 beso borak2 tak henggat...hahaha

      Delete
  5. Tahniah kak long ...
    Ank dara kakak yg dua ni tak sempat lagi nk amik lesen linda tapi kata Fateha dia harus ada lesen sblum mohon kerja kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak...bole je kak sok2 bila diorang dah abis belajo cepat2 pi amik lesen..inshaa Allah mesti sempat punye sebelom mula keje...sekarang ni amik lesen kan mahen mahal lagi kak...terkedu gak saya masa daftar tu...nasib bole baya berperingkat jadi tak le terasa sangat...zaman2 saya dulu lesen kete baru berapa ratus je tau...sekarang ni dah jadi seribu lebih...nangis bawah tangga...sok2 zaman mak enon tak tau la berapa ribu gamaknye

      Delete
  6. Tahniah kak Long...mak hang dah tak sabor nak merempit anak beranak tu hihi..

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak Long...mak hang dah tak sabor nak merempit anak beranak tu hihi..

    ReplyDelete