sila klik sini

Wednesday, 20 January 2016

AKHIRNYA BERCERAI GAK FASHA SANDHA DAN JEJAI

khamis           21  jan  2016


Assalamualaikum dan salam hormat....




                                                        images  google


Terkejut gak dengo kes penceraian si Fasha sandha dan somi nye si Jejai...bukan ke hari tu depa dok kata nak berbaik2 semula demi anak2...yg paling kesian dah tentu anak2...kalau baca di fesbuk kan main netizen komen memacam...ada yg siap padan kan muka si Fasha...kenkonon tu semua karma atau kifarah untuk si Fasha...Ya Allah pepandai je diorang ni...akak sebenonye takde la minat gegila pada Fasha ni tapi takde la jugak nak membenci dia sampai camtu sekali...yg dah lepas biar la berlalu...kes dah lama kot tak payah nak di ungkit2 balik...sian gak dengan dia...dah ada dua anak tetiba bercerai berai camni...nasib la dia ni pelakon terkenal duit banyak jadi dia mungkin takde masalah dalam bab2 camtu...bagi akak si Jejai tu memang huntung...bila kes ni jadi panas dia duk diam je...jarang2 komen yg akak baca tu dok maki hanum dia...tapi korang tak perasan ke ada sesuatu yg tak kene dalam kes ni....????? dua2 bekas isteri dia bukan calang2 pompuan ye...cantik...terkenal...lemah lembut...kirenye memang mabeles serba serbi la kekdahnye....tapi kenapa masih mencerai ????  malas nak tulis panjang2 korang pikir jelah sendiri.......ta...ta







25 comments:

  1. Jodoh takat situ je kan kak...kesian...SA dah rasa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu dik ajal maut dan jodoh sume tu di tangan Allah...mungkin ni antara ujian buat dia...akak harap mintak2 lepas ni depa berbaik2 la semula...ada masa utk rujuk balik

      Delete
  2. Tu la, dah bukan jodoh nak buat mcma mana. tp ex isteri2 bukan biasa2. comel, meletop2 gitu. dah ada anak pon still lawa lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pompuan mana la yg nak bercerai berai kan dik...tu la pasal dua2 lawa terkenal tapi gini jugak nasib dia ye...kesian

      Delete
  3. Itulah dikatakan qada' dan qadar Allah kan Linda
    Kita mampu merancang tapi perancangan Allah juga yg terbaik
    Kesian anak-anak... kita doakan semuanya baik-baiklah hendaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu kak...ujian untuk mereka...tapi paling kesian mesti la kat anak2 ..dah la dua2 pon kecik2 lagi mana la paham tetiba mama dan papa dah duduk asing2 camtu...mudah mudahan depa berbaik2 semula

      Delete
  4. Replies
    1. akak pon dok kasian dgn anak2 dia jugak...tapi apa bole buat jodoh sampai situ je

      Delete
  5. Sebelum kakak nak komen ni...Kakak nak ucapkan terimakasih kerana menghiburkan hati kakak yg tengah gundah gulana dengan komen melucukan tu...tersenyum sendirian kakak dalam keta tadi tau...
    Pasal Fasha tu ,kakak pun tak sangka akan berakhir juga ...ingatkan cinta hingga ke mati.Jangan tak tahu encik Burhan peminat Fasha ,kononnya anak dara dia masa kecil dulu rambut panjang macam Fasha....hahaa perasan sungguh si ayah ni tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya saje je nak hibur2 kan hati akak tu...saya tau sangat dah camna perasan akak yg tengah dok pikir macam2 perkara...alhamdulillah kalau tulisan merapu saya buat akak tersenyum...
      tu la pasal saya pon terkejut gak akhirnye bercerai gak diorang ye kak...betol tu jejai tu dulu kan mahen di kejar2 nye fasha tetiba begini pulak jadinye...la yeke somi akak peminat fasha...kikiki...sama la kot rambut anak akak mesti cantik kan...sume ayah2 camtu la kak...mesti di mata diorang rase anak2 dia la yg paling cantik...anak2 akak memang cantik2 pon...sayang saya takda anak lelaki beso kalau tak bole kite berbesan...kikiki

      Delete
  6. Akak pernah tak dengar lagu penyanyi lama Azie..tajuk dia kusut tak terlerai..Google je la lirik lagu tu..heheh ..ha..lebih kurang gitu la kisah rumahtangga si Fasha ni..Sebab saudara mara adik beradik yang mulut puaka boleh retak rumahtangga kita..Kesian dia kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rase cam penah dengo tapi akak tak berapa ingat la dik...ok2 takpe lepas ni akak terus google...kalau ikut gosib2 camtu la kisahnye kan..kenkonon rumah tangga diorang retak sebab ada campor tangan keluarga...kita sama2 doa moga diorang berbaik2 la balik lepas ni

      Delete
  7. Dasar lelaki macam ni bukan dikiranya dahi licin ke, femes ke tak ke... Agaknya jenis takder pendirian diri...takder perasaan, . tak sayang keluarga tak sayang anak...yelah kan orang kaya2, kerabat2... pergi sorang seribu mati... apa kesah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau banyak duit yg lain bole tolak tepi kan bunda...yg kesian anak2 la yg jadi mangsa...sume kecik2 lagi kot...mintak2 pasni depa tu berbaik2 la semula..buang yg keroh amik yg jernih...duit bukan bole beli segalanya

      Delete
  8. Dasar lelaki macam ni bukan dikiranya dahi licin ke, femes ke tak ke... Agaknya jenis takder pendirian diri...takder perasaan, . tak sayang keluarga tak sayang anak...yelah kan orang kaya2, kerabat2... pergi sorang seribu mati... apa kesah...

    ReplyDelete
  9. Orang berduit boleh dapat siapa yang dia suka. Anak2 jadi mangsa kesian kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan jejai tu kan kaya...tapi dia lupa kadang2 duit tak bole beli kasih sayang...kalau ada pon mungkin kasih sayang palsu yg bersandarkan duit semata2

      Delete
  10. kesian kan. dah jodohnya. suka tengok fasha lepas ada anak. sangat keibuan. tapi tu la dah jodohnya sampai situ. kita orang luar pon tak tau hal sebenar. kita doakan yg baik2 untuk dia dan semua nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol dik bila dah jadi gini kesian pulak akak tengok dia...dedulu akak geram gak benonye dgn si fasha ni...tapi yelah kite ni sume manuisa mana lepas dari melakukan kesalahan...betol tu doa yg baik2 jelah utk dia

      Delete
  11. Jodoh semuanye di tangan Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jodoh dan maut di tangan Allah...mungkin ni ujian utk dia

      Delete
  12. Tulah kan Mak.....dah ditakdirkan jodoh takat tu. Nak kata tak cantik, cantik ye dak.... Tp apa ada hal, duit banyak, insyaallah akan bertemu jodoh nanti dengan org yg lebih baik...

    ReplyDelete
  13. berpisah jua..huhuhu

    balasan kot..tapi cian anak2

    ReplyDelete
  14. Tak sangkakan bercerai sebab masa dilamun cinta dulu, susah betul nak berpisah. Dah clashed pun, balik semula bertaut kasih sayang katanya. Saya pun tak minat FS ni tapi sejak jadi isteri, tengok dia macam okey pulak perangai. Nak salahlah dia sebab karma ke apa, tak boleh juga. Tapi pasal apa yerk mereka bercerai. Kepohci betullah nak tau maklumlah retis katanya. Nak juga tau. Nanti-nanti nak jugalah jadi keyboard warrior katanya ^_^

    ReplyDelete
  15. yg untung jejai jugak ha ha ha...
    jejai tu kaya!
    ada la tu yg jejai da suka agak nyer.
    kot kot la kan...

    ReplyDelete