sila klik sini

Monday, 14 December 2015

MAKAN DALAM PAMPERS.... PLEASE LA !!!

Assalamulaikum dan salam hormat....


 Jarang gile akak up dua n3 dalam satu hari tau...ni kire kejadian yg jarang2 berlaku...hehehe...ni tadi skodeng fb terbaca pasal kes makan dalam pempers kat majlis baby shower...selalunye orang2 kaya je buat majlis2 mewah camni kan...gile tak gile la diorang ni...makanan dah sedap dan mewah tetiba terus potong bila kene makan dalam pampers...watdehekkkkk!!!



 Cik kak oiii...pempers tu tempat baby2 nak 'ewapeyek' ye dalam tu bukan tempat hidang makanan...bole pulak diorang ni telan ek...please la walau nak tunjuk hebat sekali pon banyak lagi cara lain bole di buat....makan dalam bakul ke...dalam tin ke...susah la nak jangka cara pemikiran diorang yg perasan urban ni...makan dalam pampers langsung tak urban ye cik kak sekalian...jijik lagi ada...moga cik kak ni semua dapat pengajaran dari kes ni...sebelom buat ape2 tu pikir dulu baik buruknye...takde manusia yg sempurna...yg baik kite amik jadi teladan dan yg buruk kite jadikan sempadan...gituuuuu...jangan lepas ni tetiba ada restoren baru tiru stail makan dalam pampers camni sudah....hakak bako terus kedai ko ye...ok bai






32 comments:

  1. Akak pun ada terbaca kat FB ni Linda..
    Buat kerja membazir jer..
    Walaupun kata sesuatu yg rare..
    Aduhai dimana nilai pemikiran manusia skrg ni..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Pelik gile kan dik cam hape je makan dlm pampees gitu...kalau ada alas plastik ke hape kw takpe gak...buwekkk

      Delete
  3. hmmm... ape yg diorang hrapkan sebelum buat perkara2 pelik ye... mungkin mereka2 ni sengaja kot... nnti boleh la jadi pemessss mengalahkan retissss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin diorang ingat benda ni nampak urban kot..pamesss dgn cara di umpat2 camni mana la best kan...salam perkenalan dik tq sudi singgah dan komen2 ye ^_^

      Delete
  4. gosok mata laju2...wah entri kedua hari ini....thumbs up.... :-))

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Sama la akak pon bole tahan loya gak ni...

      Delete
  6. Hi...apa2 lah orang skg ni.Macam xde pinggan agaknya sanggup ke makan dalam pamper?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam tak hormat makanan yg Allah berikan kak...rezeki kot yg pi letak dlm tempat kencin berak tu dah kenapa?

      Delete
  7. gulp!
    kan lebih 'sopan' kalau guna baby bowl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la akak pkn terpikir gak camtu...kene gak kan dgn tema baby shower...salam perkenalan...tq sudi singgah dan komen2 kat sini

      Delete
  8. Mungkin dah rasa terlalu modern sampai hilang daya pemikiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin la tu cara diorang berpikir...makan dlm pampers tu urban katenye...padahal nampak cam sakai je...salam pekenalan...tq sudi singgah dan komen2 kat sini ^_^

      Delete
  9. Ini kali ketiga saya baca tentang makan dalam pampers ni. Kira tercapailah hajat nak jadi viral sangat ajar orang makan berhidang cara baru. Eh, tak lalulah nak makan dalam pampers! Ni kotnya anak pertama tak, tak tahu apa pemandangan yang kita mak-mak biasa tengok kalau pegang pampers anak ni! Aduhai, otak letak kat lutut betullah! Banyak cara nak jadi urban sangat tapi bukan yang inilah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la ade gile makan dlm pampers...tu kan tempat kencin berak...ada pulak nafsu nak nyekik diorang ni...hahaha...makanan dah sedap2 tu tetiba kene makan dalam pempers...tepuk dahi laju2

      Delete
  10. Membazir! Meluat la kak tgk org yg bangga sgt buat benda camni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pakai pinggan plastik tu lagi murah kan LM...terlalu bertema sangat camni la jadinye..sengal ubi terus

      Delete
  11. dah jadi viral,gila tah hape sakit otak tengoknya.Allah dah bg akal fikiran gunakanlah sebaiknya. Makan berpinggankan Pampers, what the hekk..membazir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konon nak buat benda rare la tu..last2 mendapat kene kutuk sana sini...nak buat sesuatu takmo pikir dulu..kalau bebudak takpe lagi ni sume nak jadi mak2 dah...tak bole hadam la cara diorang ni berpikir

      Delete
  12. Suka hati diaoranglah mak nak buat apa pun, tekak diaorang. Maklumlah org kaya katanya. Pampers bersepah sepah .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaya pon tak guna mak kalau otak sakai...kite bukan ape mak sakit hati bebeno ni...tu hang tengok kek sedap2 dgn pavlova bagai kite yg tengok ni tetelan2 ailio tau...tetiba diorang sumbat dlm pampers makan...naik terus hanggin kite mak...sakit tau hati kite...kahkahkah

      Delete
  13. dah la guna lampin pakai buang yang mahal tu..ergghh..memmang kerja gila la.Guna pinggan kan senang.awat la depa ni buat kerja merepek entah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak memang jenis mahal kan dik...gebu je pampers tu..parti baby shower ape barang pakai pinggan katenye...kikiki

      Delete
  14. Replies
    1. Rare tengkorak diorang la kan wak...kan...kan :p

      Delete
  15. ramai dah tak waras sekarang ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin diorang telipa makan obat pagi tu kak....kikiki

      Delete