sila klik sini

Sunday, 13 December 2015

ITU PERMINTAAN MANUSIA ATAU SETAN ????

ahad        13   disember  2015


Assalamualaikum sume....


Halu...haluuuuu...wah rindunye dengan korang...seminggu wei akak tak menulis...tangan rase terketo2...otak padat macam2 nak cerita...story pasal Langkawi memacam akak nak share nanti...gambor melambak2...yg tu lain kali la akak menjemah panjang2 ye...memula akak nak mengamuk jap pasal isu kes zina yg kononnye di minta untuk di mansuhkan...akak tau cerita ni dah basi tapi akak nak tulis gak...sape pompuan rambut gerbang seram2 ni ??? sebelom ni akak tak kenal pon pompuan nama Noor Faridah Ariffin ni...tetiba dada akak rase cam nak meletop bila baca statement dia...hadoiiiii la kak oiii...sedih la bila seorang pompuan berusia cakap camtu...berugama islam tapi buat pemintaan yg bukan2...sedap je dia cakap ketuk pintu rumah penzina pukul 3 pagi adalah perbuatan yg tak beretika...zina dalam rumah sendiri takpe sebab tu antara dosa penzina dengan Allah...helllooooo! macam la penzina tu takut sangat nak buat dosa...diorang lagi takut JAIS dari tuhan akak rase...kalau la undang2 bab zina zinu ni di mansuhkan....tak tau la ape nak jadi dengan masa depan kite...sana sini orang bergelumang dengan zina kat rumah masing2 dan kite sebagai saudara sesama islam tak bole buat sebarang tindakan....ni kalau kaki2 zina dengo gumbira ria la diorang...berjoget lambak ramai2 dengan setan...senang la keje diorang bebas berzina dalam rumah tanpa gangguan...Allahuakbar...ape la yg mendorong dia sampai terpikir camtu sekali...moga Allah lindungi kite dari manusia2 begini...tak bole nak hadam la permintaan dia ni...cam tak logik pon ye jugak...akhir kata akak nak cakap terus terang kat sini....akak benci la dengan makcik ni...ok bai 



18 comments:

  1. Linda...Kakak pun rindu nak baca omelan linda tapi kakak ingat cerita pasal langkawi ,rupa2 pasal isu ppuan tu.Ialah linda.... sedap mulut dia je cakap gitu kan macam orang takde akal.Moga Allah beri pertunjuk dan hidayah pada dia kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori kak geram punye pasal terskip cerita langkawi jap...saya pon terindu2 dgn akak jugak tau...merapu2 je bercakap cam mental pon ye gak...betol tu kak moga Allah beri pertunjuk dan hidayah pada dia..

      Delete
  2. Macam member office saya cakap 'kalau suami dia buat khalwat dalam rumah sendiri, kalau buat report pun tak boleh sebab bukan buat dekat taman awam' hai la makcik, jangan menjadi kebencian orang boleh tak..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak syak dia ni otak senteng la dik...ckp merapu2 je..haah kan kalau dah jadi gitu baru dia nak sedo diri agaknye...akak memang dah meluat gile2 dgn dia ni...moga dia dpt hidayah Allah

      Delete
  3. assalamualaikum...yuhuuuuu....kak..apa kabo...

    patut malam ni singgah akak. yan terasa panas beno....relax kak..tarik nafas...bio makcik tu terjun dengan labu labu dia...

    ok....hembus nafas...
    NASIB BAIK YAN INGAT...KALAU TAK BIRU AKAK..HUHUHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam yan...alhamdulillah sehat yan...bahang semacam je ni yan sikit lagi nak tebako ni...kuikuikui...fuhhhhh...fuhhhh...fuhhhhh...ok2 akak dah rilek balik ni...tq yan....kikiki

      Delete
  4. aku pon tertanya2 kak mana datang pempuan tua rambut hantu kak limah ni tetiba plak bangkit isu zina
    tengkorak dia la boleh zina dalam rumah sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn...tetibe je...dah tua kot takan pemikiran tu teruk sampai camtu sekali...kahkahkah...bab tengkorak tu memang lawak dik sakit peeut akak tegelak sorang2 ni

      Delete
  5. dunia akhir zaman.manusia tak bleh fikir dah yang mana satu betul n salah.faktor genetik ke..makan makanan tu halal ke haram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu kak dunia semakin di penghujung...pemintaan manusia pon yg bukan2 dan tak masuk dik hakal..

      Delete
  6. Ohhh kisah pompuan tu.....yg dlm Fb tengah viral tu....Tulah berani sungguh dia tu kan Mel. Kena laknat dengan Allah baru dia tahu!! Na uzubillahi minzalik...

    Kenapa yeh dia boleh cakap cenggitu??? Hish....

    ReplyDelete
  7. Ohhh kisah pompuan tu.....yg dlm Fb tengah viral tu....Tulah berani sungguh dia tu kan Mel. Kena laknat dengan Allah baru dia tahu!! Na uzubillahi minzalik...

    Kenapa yeh dia boleh cakap cenggitu??? Hish....

    ReplyDelete
  8. Ohhh kisah pompuan tu.....yg dlm Fb tengah viral tu....Tulah berani sungguh dia tu kan Mel. Kena laknat dengan Allah baru dia tahu!! Na uzubillahi minzalik...

    Kenapa yeh dia boleh cakap cenggitu??? Hish....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat cam tak real je memintaan dia ni kan...dah gile ke hape nak bior camtu je orang berzina dlm rumah...lepas ni lagi senang la keje kaki2 zina...nak buat keje je hangkut bawak balik tak payah keluar duit dok kat hotel lagi...buat kat rumah selamat takda orang kacau...tunggang langgang la malaysia kalau orang2 camni yg berkuasa kan mak...kite pon sama dpt tempias dosa2 zina...Allahuakbarrrr

      Delete
  9. Kelakarkan dengar permintaan 'terakhir' dia ni sebelum hilang 100% kewarasan katanya! Nak guling-guling atas lantai aje dok fikir kenapalah dah berumur akal masih lagi dok kat lutut, tak tahu halal haram. Jomlah kita suggest buat kem khalwat kat rumah dia dulu. Takda siapa boleh serbu masuk sebab itu tak beretika namanya. Dia pun tak kisah kalau orang nak berzina kat rumah 'persendirian' dia sebab itu antara orang tu dengan Tuhan jerk, dia tolong sediakan tempat jerk....

    Oh, nyampahlah kalau orang terlebih pandai macam ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal cam tak logik je...sepatutnye dia pi mintak hukum hudud terus sebab malaysia la ni penzinaan menjadi2 pastu buang baby tak kira tempat..makin hari makin kejam la umat malaysia skng ni...riso kan kalau duk pikir bab2 camni...masa depan anak2 kite sok tak tau la camana... :(

      Delete
  10. nampak perempuan tu macam belajar tinggi..tapi sayang ilmu agama tak de..sedih betul rasa.mujur la dia tua.umur tak lama dah.kalau muda lagi saya risau.takut anak2 saya dipimpin orang macam dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajo tinggi2 tapi bab agama di buat main2 camni...sedihkan...dah tua pulak tu kalau bebudak bole gak kite reramai pakat2 geligi kepala dia bang sedas dua...akan dtg camna punye cerdik pandai baru timbul pon tak tau la dik riso kalau di piki pikirkan...

      Delete