sila klik sini

Saturday, 13 June 2015

ROTI NAN DI RESTOREN PAK PUTRA

AHAD 14 JUN 2015


Assalamulaikum umat dunia.....


Dah dua hari akak hidup tanpa internet....huhuhu...tempat akak ada prolem pulokkkk....termangu dan terkedu....hahaha....izara pon asyik menyeret tap kehulu kehilir dengan harapan nak tengok bebola kampong kat youtube....yeee!!! minah tu sekarang dah tak heran dengan frozen dah....jadi tema hari lahirnye bulan sembilan nnti pon sebuk nak kek bebola kampong....cam jantan nye perangai ko nak....malu mak ko ni tetibe besday anak pompuan tapi tema bola sepak....ape barang beb!!!  hahaha...ok la n3 ringan hari ni nnti akak sambung cite2 kat colmar lain kali yek....



Ni hah restoren pak putra yg sentiasa happening dengan pelangan pelbagai bangsa dan agama....jangan terkejut kalau kaum cina kan mahen ramai lagi makan kat sini....kalau tak nampak nama restoren tu kompom akak ingat ni kedai makan cina....huhuhu.....bestkan lahir kat malaysia ni macam2 makanan yg bole kite kongsikan....

 Kiteorng makan2 kat sini reramai semalam....akak anak beranak, kak ngah akak dengan dua anak dia dan famili besan kak ngah pon join sekali....panjangnye meja kiteorng....hahaha...rombongan cik kiah sangat....kikikiki....blur je mamat yg amik order ...

 Ayam tandori kat sini sedap sangat...tak kering dan tak terlalu masam....kiteorng order 6 set dan kongsi2 reramai...macam2 jenis masakan ayam lagi bole dipilih ikut selera masing2....
Ni pulak watak utama kalau makan sini... roti nan garlic cheese...sedapppppp....cheese dia melimpah ruah dah macam makan piza plak rasenye....macam2 jenis nan yg bole dipilih...lain kali mesti datang makan sini lagi....sangat recommended....restoren ni terletak di kota laksamana berdekatan hotel casa del rio kat tepi sungai melaka tu....kalau datang melaka bole try makan sini...selain kedai ni ada gak kedai makan asam pedas yg bole la tahan sedapnye gak...cam restoren asam pedas hjh mona... kalau datang melaka nnti pepandai la korang pilih nak makan mana.....






ok la bobbyeeee....jumpe dilain n3 ye dan selamat berpuasa gak....yahoooooo!!! akak suka sangat tak sabo2 nak sambut pose!!!!

4 comments:

  1. meriahnya hidangan tu, Mal. Selamat menjalankan ibadah puasa

    ReplyDelete
  2. sedap2 hidangan kat sini pastu makan ramai2 sambil borak adalah seronok sangat.....terima kasih SB terasa sekejapan je dah nak masuk bulan ramadhan.... =D

    ReplyDelete
  3. pernah makan sekali je ayam tandoori..tak.kena dengan tekak yan :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah betol tu yan ada kedai ayam tandori nye masam dan kering sangat, akak tak suka gak tapi kat sini ayamnye tak berapa masam kalau yg suka masam bole perah lemon yg ada disediakan....

      Delete