sila klik sini

Wednesday, 29 April 2015

WAHAI SI TURKISH DELIGHT


Assalamualaikum dunia....

Syukur sekali lagi,kalau sebelom ni akak dah dapat rase buah tin segar dan baru2 ni akak dapat pulak merasa turkish delight yg dah lama akak idam2kan...rezeki sungguh la dalam masa yg singkat sume yg akak nak Allah makbulkan...kalau nak tau akak meroyan nak makan turkish delight ni sejak tahun 2011 lagi....ada gak akak meroyan dalam n3 bole baca kat sini ... lama gila akak mengidam...




Ni yg akak rembat hari tu...perase rose dan lemon,memang ni je pilihan yg ada,satu kotak 15 hengget je...terkejut akak mase tengah pilih2 kismis untuk izara tetiba mata terpandang benda alah ni...teruja  sungguh akak time tu tak sabo2 nak balik dan makan manisan orng turki ni dik non...kikiki...buruk sungguh la perangai akak :p :p :p



Ni rupe turkish delight tengah beratur dalam kotak...berdebo2 hati mase capai seketul nak rase....kikiki...sekali akak gigit dan kunyah T________T  ape manis sangat ni???? pastu bau wangi kan main kuat lagi dah macam kunyah sabun mandi jenama fruitale...terbang 15 hengget akak dik non  T________T anak2 sume rase sikit mengelupur buang kat singki yg cik boss pon same,mase makan  suap seketul  masuk mulut pastu dia pon mengelupor lari gi singki...kahkahkah...badut sangat perangai diorng ni....izara siap lari2 bila akak usik dia suh makan....kahkahkah...camne la orng turki bole makan manisan camni, pelik akak dok pikir....ke akak anak beranak je yg tak tau menikmati???
mungkin yg jual kat turki tu jenis yg lain dan yg mahal2 kot kompom sedap....yg akak beli ni yg morah2 je dik non tu rase dia pelik kot....ntah le malas nak pikir dah dapat merase pon dah syukur....nnti la kalau ada rezeki dah tua2 sok time dapat duit kwsp,bole la akak pi turki dan makan turkish delight kat sana je.....kalau tak sedap gak memang aku bako je kedai tu....



p/s: sape yg nak sila la datang amik kat rumah,akak kasi free je satu kotak terus...tak sanggup nak makan memang tak sesuai langsung dengan tekak akak anak beranak tobat pasni takmo beli lagi...insaf terus akak T____T


ok la bobbyeeee....


2 comments:

  1. hahaha adoilah kak..tak tahan yan dengor masing2 cam badut lari kat singki....:-))

    tak nak lah kak..nanti yan pun lari cam badut :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol yan...kalau yan ada mase tu pon mesti tergelak :p pak lawak banyak dalam rumah akak ni (akak pon ape kurengnye) nasib yan takmo kalau tak yan pon terpakse lari2 carik singki...hahaha

      Delete