sila klik sini

Monday, 16 February 2015

HADIAH GA DAH SAMPAI :D

Assalamualaikum sume.....


Hari ni muka akak atak senyum....kikiki...hadiah contest dari blog aryanty ahamad dah sampai...nasib pekerja pos laju tu dah masak dengan akak....sampai nak pecah hon dia tekan,dari dulu dah pesan kat dia kalau ada barang utk akak dia kene banyak2 sabo...sebab kadang tak dengar langsung kalau setakat pekik2 bagi salam tu.....loceng kat rumah akak ni dah rosak kene sambo petir.Memula tu akak blur je, tertanye2 gak dalam hati   'eh!!! aku ada order barang ke??' pastu baru terkenang yg ni barang kiriman dari yan....lari laju2 kejau abg posmen...hahahaha



Debo2 mase nak koyak kertas pembalut ni....hahaha....buruk perangai akak ni dik non mcm budak2...kahkahkah...eh! sape yg tak suka bukak hadiah kan,sume orng pon suka...biar ape pon hadiah tu yg penting perasaan ikhlas sewaktu memberi dan menerima....terima kasih tau yan susah2 pos hadiah kasi ke akak ni.... sayang awak ketat2 :)


 nota dari yan utk akak....cantik tulisan dan yg penting akak suka sgt hadiah ni...pandai yan pilih mcm tahu2 pulak akak minat corak bunga2 yg camni, mak akak pon ckp cantik.... :) :)


hadiah akak dah simpan dan kertas tulisan tangan dari yan tu akak tampal kat lemari ais...buat kenang kenangan kekdahnye...maklum la ni contest pertama yg akak menang sejak berblog ni jadi ada nilai value yg tinggi disitu....moga bertambah murah rezeki yan pasni nnti bole buat contest lagi...kikiki




bobbyeeee traluluuuuuu...... :D

2 comments:

  1. terharunya yan..syukur alhamdulilah..insyallah....mungkin sebelum puasa ada GA lagi..tunggu..mana tahu ada rezeki lagi :-))..terima kasih tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak yg menerima ni lagi terharu yan...wah!!! yan nak buat GA lagi bole la akak cuba mana tau ada lagi rejeki...hehehe...terima kasih sekali lagi pada yan dan somi

      Delete