sila klik sini

Wednesday, 12 November 2014

SAMBUTAN HARI LAHIR MISS IZARA

Assalamualaikum sume.....


seblom laptop lama akak tu rosak akak ada up n3 pasal nak buat sambutan hari lahir miss izara yg pertamakan tapi sayang tak sompan laptop dah aruah jadi kat sini moh le akak sambung n3 yg tertunggak tu,jadi mari akak bawak korang mengimbau kembali ke bulan 9 tahun 2013 yg lepas....moh le kite tengok gambo,mana yg akak bole ingat tu akak cerita laye mane yg tak ingat tu faham2 jelah bila dah berusia ni byk sel2 otak yg dah tak berhubung dgn baik jadi kalau ada yg akak tokok tambah tu harap dimaaf kan ye...kikiki...motif ko mintak maaf awal2 sesuatu sgt akak nikan...hahahaha




ni gambar miss izara mase raya korban yg baru je berlalu,siap berbaju kurung cotton dengan sekuntum bunga yg terselit dicelah telinganya yg capang comel itu....sungguh gadis desa dressupnya...kikiki...ibu dia suka sgt tengok dia pakai camni.....






besday miss izara akak buat kat umah jew memang dah rancang dari awal2 nak buat sesimple mungkin, santai dan sempoi je suasana hari tu jemputan pon terdiri dari keluarga dan kawan2 rapat je.majlis mula dlm pkl 3 ptg jadi memang akak sediakan makanan yg ringan2 je utk tetamu....
semua hidangan akak masak sendiri kecuali kek besday dgn kuih cara yg kelihatan dlm gambo diatas...


kek utk besday girl,beso gak kek ni 2 kilo lebih...kalau tak silap akak dalam dia perasa vanila dan coklat sedap x manis sgt dan fresh cream tu pon sedap sume mak budak2 pon suka mkn...hehehe



tu nampak abg akak yg ke 5 tengah tiup belon,mase ni sume pon dah terhidang tengah tunggu tetamu yg dijemput tiba...


antara kawan2 kak long  yg dtg ptg tu,diorng ada kelas tambahan jadi lepas kelas trus dtg umah akak,kawan2 izara mase ni memang takde sebab dia mana ada kawan lagi asyik dok memerap je dgn mak pak nye...kikiki

mase ni akak tengah fefiling anak sorng padahal...kahkahkah....izara lekkk je mase ni yelah beliau baru 1 tahun kot bukan pandai menikmati pon cuma dia tertarik dgn lilin yg tengah menyala nak tiup pon tak tau lagi akak yg tolong tiupkan...hahaha.


ribuan terima kasih pada omak metua akak yg sanggup datang dari pontian naik bas hokey 2 hari seblom parti izara [mekasih mak bersusah payah dtg ye budimu amat ku hargai...wa syang lu la mak] ni kalu mak mentua akak baca memang masak la aku...kahkahkah




gambo atas ni pulak sambutan besday izara yg ke 2 tahun tapi sayang akak tak dpt nak sambut mcm tahun yg seblom ni sebab akak tak sehat sgt2 mase ni akak demam disebabkan jangkitan viru.... jgn tanye akak virus ape sebab akak pon tak tau blom sempat berkenalan pon dia dah serang akak dgn dasyatttt sekali seminggu akak terbaring je tak larat sungguh2 ni nasib mak duduk dekat dpt gak dia tengok2 kan izara padahal dia pon bukan kuat sangat...tak tau mcm mana nak balas budi2 mak yg terlalu byk kat akak ni...tak mungkin terbalas kot... T_T

mase ni kiteorng sambut kat secret resepi jew...cuba tengok reaksi izara mase dpt kek cinonet tapi sedap nak mampus mati ni...comel je dia muka happy kan main tapi masih lemah dlm bab tiup2 lilin ni setelah setengah jam mencuba hanya 1 lilin je berjaya padam...kahkahkah...xpe tahun depan cuba lagi ye anak...kalau nak tahu 2 hari seblom besday dia ni pagi petang malam dia dok berzikir nak kek kat apak dia...hahahaha...ni mesti ibu akak n abang dia yg ajau ni...kahkahkah

ape2 pon akak ni sebagai ibu sentiasa nak yg terbaik je utk semua anak2 akak sume pon akak sayang sama rata kalau ada bonggol sikit2 tu biasa la kan...hahaha...ok la nnti2 sambung lagi ye



bobbyeeee







No comments:

Post a Comment