sila klik sini

Monday, 10 November 2014

MALASNYE NAK TENGOK RANCANGAN MASAKKAN KAT TV~

                         Assalamualaikum sume..................


Hohoiihoiiiiii....(ikut gaya m.daun kilau)..kalau la mata bertentang mataaaaa...hati didalam bagai nak gilaaaa...heiiiiii.....mcm tu gak la dengan perangai akak ni pantang tengok rancangan masakkan  kat tv pastu mesti tetelan2 air liur ni...srupppp...nasib mase diorang masak daging pork akak tak terliur kalau tak memang dah buang tebiat le jawabnye paling abis pon somi akak kasik lempangan berganda kat pipi akak yg gebus ni x payah amik botox...kihkihkih





ada satu malam tu akak tengok chef orng puteh tu masak mende ala ni kan main seksi bila dah siap di masak  meleleh2 cheese dia same banyak dengan air liur akak ni....hahahaha...kerling kat jam dinding sekali dah pukul 11.30 malam mana akak nak cekau sume kedai dah tutup kot,pastu senyap2 turun dapor bakar roti dengan cheese....hahaha....puas hati akak dapat gak makan cheese...ko mampu makan roti bakar tapi rase dia cam lasagna....hohohoho

baru2 ni tetengok plak chef masak pie cam kat gambo ni terus akak mengidam nak gak makan pie yg mengiurkan nabesu akak ni, jadi harus la akak buat petang tu jugak dengan bahan2 yg ada kat dapor umah akak tp dalam bentuk kuih karipap le....T_T.....same je rase dia bentuk jew lain sikit..kan...kan... T_T....tu sume poyo.....muahahahahaha







paling akak tak bole terima bila tetengok gambo buah mangga ni kat facebook kawan akak terus jiwa akak jadi kacau bilau dah macam orang tak betol je...hahahaha...satu hari  asyik terbayang2 je buah pelam muda  ...nak kuar carik cam malas je,lagi pon jarang orang jual pelam muda camni yg masak nye belambak2...sampai satu saat tu akak dah skodeng je pokok pelam jiran belakang rumah akak ni.....nasib akak cepat tersedau kalau tak dah bergelar perampok dah diri ku ini...keji betol...terus lelaju akak tipon somi akak mengadu domba dengan dia,mase balik keje tu 2 kilo dia belikan untuk akak dengan satu pesanan "tengok ni dinda kanda dah belikan pelam muda untuk dinda...makan la dinda sampai muntah"...hohoho...ayat yg pat depan2 tu tipu tp yg tang belakang tu betol...sentapppp akak tau...menci tp terima kasih gak la dengan dia....(terus akak merajuk dengan dia 2 hari ;] tu tipu gak...hahahaha [skng ni akak dah terjebak dgn fenomena jeruk mangga asam boi pulakkkk kuang asam boi btol la]



jadi sekarang ni akak memang cukup berhati2 bila nak tengok tv kat umah ni bukan ape akak takut terjebak lagi ,so skang ni akak selalu tengok cite CSI je kalau  pasni akak terliur gak bila tengok mayat dalam cite tu kompom akak ko ni dah sewel......sekian




k,bye [mentang2 dpt laptop baru trus up dua n3 sekali gus walau pon sebenaunye n3 ni dah lama tersadai dlm draf sayang pulak nak buang jadi moh la up kan saje...jgn membazir sebab membazir tu member syaitonnnn...hahahaha

2 comments: