sila klik sini

Tuesday, 18 November 2014

CURANG DGN JANDA DASAR JANTAN KABERET

Assalamualaikum sume.....

Tengah hot skng ni cite kecurangan seorng jantan suami dgn seorng janda selama enam tahun...enam tahun tau bukan enam bulan bukan nam hari tapi enam tahun!!!  gila ape ko ckp tercurang selama enam tahun,pastu sedap2 je salahkan pulak bini ko kan!!! bangsat sgt perangai ko jantan....

Tabik kat penulis blog urban mommy sebab akak setojo dgn semua yg dia tulis walau pon mcm kasar tapi memang ada betol nye....ko dah sedap2 tutttttt dgn janda yg kenkonon cantik  tapi murah tu bole pulak ko salahkan bini ko atas kecurangan yg ko sendiri cipta....kemon laaa berani la skit ckp je yg ko memang jantan kaberet super murah kan senang....tak pon ko mengaku je ko curang sebab nafsu!!! enam tahun hidup bergelumang dgn zina....Allahuakbar takut akak dengar...

Dah la ko curang ko hina pulak bini ko orng yg melahirkan keturunan ko dan banding2 kan dia dgn pompuan sundel murah yg kenkonon sgt la pandai menjage segala aset yg ada pada dirinya itewww tapi ko tak sedar pompuan yg sama tu la dok berzina dgn ko bertahun2 mana dtg baik dan cantiknye betina pompuan camtu??? kalau dgn ko dia bole tuttt jgn terperanjat kalau dia pon bole tuttt dgn jantan lain...serupa hanjeng tau!!!! [sori kalau bahasa akak agak kasar skit]

Sume pompuan kat  malaysia ni emo kot bila cite ni mula tersebar,memang bukan semua lelaki camtu ada je yg baik dan setia sampai mati,tapi banyak jugak  jantan lelaki yg cipta dan cari alasan utk curang...lepas ni makin byk la kes2 curang yg terjadi dgn tiket yg bini dia dah tak cantik dah tak bergetah...hello!!! kalau nak bini ko cantik sasaje ko jangan sentuh langsung la bagi je dia duit dan ruang utk diri sendiri supaya trus kekal cantik dan menawan tak payah tiap2 tahun nak gandungkan anak dari keturunan ko...

lagi satu yg akak perasan jantan lelaki camni selalunye dia nak bini dia je wangi,cantik dan bergaya 24 jam tapi dia sedo tak yg dia tu pom 2x5 je pon....dgn perot mengembang bak belon dgn rambut yg makin jarang ko fikir betambah ke tahap kehenseman ko disitu...!!! ni la orng panggil cinta nafsu semata2 bukan sebab Allah !!! eh!! tetiba fefiling uztazah pulak akak ni dik non...kikikiki
lagi satu kepada janda pasangan zina jantan lelaki tersebut akak syak dia ni mesti tak penah baca buku mastika [malas nak sebut Al Quran kang ada yg ganjing akak kenkonon nak jadi ustazah jadian] sebab tu dia tak tahu byk kot kisah2 pengajaran dan pembalasan dlm tu,betul ape ko jgn gila2 eh pompuan ko dah buat jahat ko tunggu jelah pembalasan utk ko nnti ini bukan janji tau tapi pasti!!!
akak harap ko bawak2 la betobat ye....ntah berapa ramai sumpah ko sejak cite ni tersebar tak payah byk sehari 44 orng je sumpah ko [temasuk akak...sori la akak emo sgt] ko tunggu jelah.......

kepada isteri yg terinaya akak tahu hati ko retak seribu tak bole akak bayangkan kalau cik boss buat kat akak lagu tu...tak gamak la akak nak membayangkan gilu je hati ni....kalau ko rase masih bole terima jantan suami ko yg telah curang selama 6 tahun tu akak mendoakan kebahagian ko dunia akhirat tutup buku lama dan buka buku baru... moga ada sinar yg menanti... mungkin musibah ni antara ujian tuhan buat korng suami isteri.... TAPI kalau ko tak bole terima jantan sundel suami ko tu lagi... baik berpisah je tinggalkan je jantan camtu xde faedah langsung, lagi pon dia tak layak dapat ko sebagai seorng isteri yg taat dan sentiasa menjaga maruah dia sebagai seorng suami..... melangkah la sayang dengan hati yg kental dan bangkit sebagai seorng perempuan dan ibu yg hebat utk anak2 ....lelaki murah camtu hanya sesuai dgn pompuan yg murah jugak.....



akhir kata....BOOOOOOOO!!!!! pada jantan sundel dan pasangan zina,ada sebab kenapa Allah bukak aib korang tu mungkin dah sampai masa nya korang sama2 bertaubat.....




ok la bobbyeeee...

No comments:

Post a Comment