sila klik sini

Tuesday, 27 August 2013

SHOPPING PINGGAN MANGKUK KAT NILAI 3

                           Assalamualaikum sume....


Ni sape yg dok gila pinggan mangkuk mesti dah gelabah je masa baca tajuk n3 akak ni...kihkihkih....
sume kot pompuan suka pinggan mangkuk,ada ke yg x suke???? mesti la ada kite ni darah sama merah tapi hati tetap lain2 kan.....mcm akak sukeeeee sgt bab pinggan mangkuk ni,tu belum lalu sebelah kedai emas intan berlian bersinar2 mata akak ni dah mcm lampu suluh tu belom lalu depan kedai perabot..hahahaha....akak ni hanya insan yg lemah dik non jadi kalau akak suka akak akan ckp yg akak suka xmo hiporit ye kat mulut konon x suke tapi dalam hati tuhan je yg tahu.....yg paling tensen dgn perangai akak ni ialah cik somi dengan anak jantan tunggal akak tu terutama kalau akak masuk kedai bunga atau kedai hiasan cam romantika or KK memang berjanggut lew diorang tunggu akak....muahahaha....

ok berbalik pada cerita asal ni dah jauh benau dari tajuk ni ntah ape2 yg akak bebelkan jadi sila jgn boring...
akak pegi nilai3 ni dua  minggu lepas...dasyat akak nikan raya dah pon berlalu baru hegeh2 nak shopping kat situ,gila lenggang nilai hari tu mcm2 depa dok jual menyesal gilak x pegi sebelom raya....tersedu2 akak menagis  tapi dalam hati jelah,kalau akak menangis bebetol kat situ mau agak nye somi akak karate mempedal akak dua tiga kali.....dapat tahu kedai ni pon melalui rakan fb akak,ko kalau tengok gambo yg dia upload gerenti tido malam mu x lena...hahaha...punyer la geram trus akak buat2 garang ajak somi akak dengan harapan dia akan bawak akak tanpa banyak soal...hahahaha...ko ingat akak ni berani ke nak buat2 garang kang dia garang kat akak balik kes naya dik non....wa cakap sama lu....






mase sampai kedai ni setelah berpusing 18 kali sebab tak tau lokasi sebenar akak dah mula rambang mata see...see...byk gila pilihan,murah2 plak tu kalau bole nak ckp camni je dengan tokey kedai...
akak : tokey saya mau beli semua bungkus cepat sikit nnti somi saya marah...hahahaha.....dah gila akak ni dik non berkhayal x agak2....mcm pinggan makan kat atas ni harge dia 3 keping rm10 hengget je



lepas dah pilih pinggan makan moh kite pilih piring dgn mangkuk plak....kalau nak beli sedodon pon bole lain2 corak pon takde hal yg penting hati berkenan,akak hari tu beli sikit saje buat tambah2 pinggan kat rumah, bunyik mcm kat rumah akak takde pinggan kan lepas balik tu laju2 sorok sikit koleksi pinggan mangkuk dlm lemari...hahahaha...pandai makan pandai lew simpan atau sepandai2 tupai melompat akhir nye jatuh ketanah jua...ehhhh


ramai kot kawan2 akak yg tengok gambo ni berkenan dgn pinggan yg corak bunga kecil2 ni....yg biru tu pon lawakan bersih je wane dia....kalau korang nak pegi nnti ikut je signboard, kedai claytan ni kat belah belakang sikit tapi korang jgn tersalah masuk kedai ada  satu kedai tu claytan jugak  dia ada jual mangkuk tapi mangkuk jamban!!!! jadi sila berhati2 ye jgn salah masuk kedai kang sia2 korang maki hakak nanti ....








ok la jumpe dilain n3 ....bobyeeee

6 comments:

  1. Salam Syawal Akak

    kalau saya datang, makan pakai pinggan baru la yer...

    ReplyDelete
  2. walaikumsalam atuk...

    in shaa allah kalau atuk dan famili dtg kompom sy hidangkan dgn pinggan mangkuk baru...hari tu dtg melaka ye seronok dapat merayap ek...

    ReplyDelete
  3. Maaf tanye..apa nama kedai ni kalau tengok dari luar? tk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yvonne parera nama kedai tu claytan kedai tu agak tersorok ke belakang skit x besar pon hanya 1 lot rumah kedai biasa tapi memang penuh pinggan mangkuk berberjenama pon diorng ada jual

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete