sila klik sini

Friday, 5 April 2013

TIRAMISU POJAAN HATIKU


                                                       Assalamualaikum sume....
                   Baru2 ni tapi lame gak la walau pon x lame sgt  saya ada buat tiramisu...ala kek yg
                  rase kopi dengan  chesee tu,aduhhhh...sedap yg amat (sebab sy ni pengemar chesee)
                  makan sampai menjilat sudu tau coz x sanggup nak jilat mangkuk kang cik somi
                 nampak tak ke jatuh reputasi saya sebagai isteri mitaliiii....aduhh pingsannn...haha  
                 sebelom ni ingatkan susah nak buat rupe2 nye senang je...konon...tp senang le jugak
                 sume puji kate tiramisu saya sedap tau (tangan letak kat bahu mata pandang atas)haha..
                  tapi kat melaka ni kan main susah nak cari biskut untuk tiramisu ni banyak tempat
                  kot saya carik tapi hampa....sentap....akhirnya saya buat pakai kek span je,boleh la
                  dari takdekan...
                








      ni la rupenye tiramisu yg bukan saya buat...hahaha...verangan le ko linda....gambo ni saya amik kat google suke tengok sambil2 lap air liur yg menitik..hahaha..sabo jelahkennnn...



    ni plak yg saya buat walau pon x cantik sangat tapi cukup puas hati dan puas tekak coz bila buat sendiri
 mesti le buat banyak2kennn tp sayang seribu kali sayang agak termanis sikit...kat  permukaan kek tu saya tak tabur serbuk koko tapi saya letak sepihan coklat saje nak buat kelainan sikit...




 
 pose dari atas plak..pewitttt seksi nye..hahahaha....pasni nak buat lagi sebab mase tulis n3 ni anak asyik dok zikir kat sebelah suruh buat lagi....nnti ibu pegi beli cream chesee ye .....nnti sy shere resepi ye



k..bye..love

No comments:

Post a Comment