sila klik sini

Tuesday, 9 April 2013

SAYA TERHARU

        Assalamualaikum sume......

hai sume dah makan kew? sempat saya curi2 mase nak tulis n3 ni coz si izara dah dok pekik2 kat atas tu...
dia kalau dengan ayah nye memang x bole nak lame2 pastu kompom mengelupur carik saya....huhuhu...
cik somi tengah layan cite adam dan hawa tu (siap tangkap filing hokeyy kalah saya tau) ok berbalik pada tajuk diatas saya sebenau nye terharu dengan anak bujang tunggal saya(nurhan nadzmi) hari ni mase dia sampai je kat rumah trus hulur kotak kek kat saya,saya pon tanyer la mane dia dapat? dia ckp hari ni ada kawan dia sambut besday dan 1 kelas dapat kek jadi dia pon dapat.Pastu saya tanyer lagi nape noan x makan? sambil berlalu kedapur dia jawab Noan nak simpan untuk ibu.....terdiam saya sekejap.....
saya x terperanjat langsung sebab dah masak dengan perangai dia ni bukan kali pertama dia bawa barang balik untuk saya tapi dah banyak x hokeyyy....kekadang dia kasi coklat,sate ikan,kopok,gula2,roti sardin la
bila saya tanyer kenapa noan x makan?jawapannya tetap same noan bawa balik untuk ibu!!!!
macam mane x suke pon saya dengan benda yg dia bawak balik tu namun saya tetap rase sikit pastu bila tengok muke dia mase tu kompom dia sedang tersenyum....tacing hakak tau dgn perangai anak bujang sorng ni....huhuhu....ada sekali tu sekolah dia buat hari kantin mase tengah tunggu dia mase nak balik tu saya nampak dia berlari2 dari jauh sambil jerit2 ckp yg dia belikan sesuatu untuk saya,rupe2nye dia belikan saya sebiji keronsang berharge rm1....ohhhh mase tu macam nak menitik air mate saya bangga pon ada gak.Walau pon murah tapi saya rase tu la keronsang paling cantik yg saya penah ada,jadi saya x pakai just simpan dalam kotak nak buat kenangan konon tp sayang si ana dah hilangkan ntah bila mase dia pakai saya pon x tahu.....sangat2 sedih.....







ni la kek yg dia bawa balik tengahari tadi,kecik je tapi bila tengok hati saya yg jadi kembang...huhuhu....
harap dia akan begini sampai saya tua nnti....aminnnn....

No comments:

Post a Comment