sila klik sini

Wednesday, 10 April 2013

MEROYAN DIBUATNYE

                Assalamualaikum sume......

pekabo hari ni sehat? teman sehat je, kire 1 famili sehat...alhamdulillah....n3 kali ni saya nak kongsi sikit cite dengan korng sume...ni mase tengah taip pon perasaan meroyan tu datang balik geram pon ada gak tapi lebih banyak  perasaan hampa pon ye jugak...lame kot saya dengan cik somi ikut cerita ni sejak taun berapa tu saya tak berapa nak ingat la yg pasti memang banyak taun hokeyyy....dah la nak tunggu episode baru kan main lame lagi tetibe hari ahad lepas cite tu habis camtu je dah takde sambung lagi pasni....wawawawaaaaa.....nape diorang tu tak buat sambungan lagi best kot cite tu lame camane pon saya sanggup tunggu punyer....tapi memang dah abis kan nak buat macam mana.Walau saya menangis air mata darah sekali pon cerita tu tetap dah abis gak....hamboiii....tu semua poyoooo....hahahaha....tak kuasa hakak nak nangis hokeyyyyy......




ni ha cite yg saya maksudkan tajuk dia orang mati bejalan...hamik ko...saya paling suke dengan watak Daryl ni kat dalam gambo tu dia yg pegang panah,sempoi ok dia ni mule2 tu tengok cam jahat je tapi tetibe jadi baik plak...hahaha...kire cam dia dah betobat la...hahaha...bole plak camtu...si Rick mamat yg dok bediri kat depan sekali ni kira cam hero la jugak coz dia yg jadi ketua dalam kumpulan ni...yg lain2 tu ok je sume pon belakon dengan baik termasuk la mayat2 yg dok merayau2 tu....otakkkk....otakkkk....hahaha......
walau  pon ramai ckp jalan cerita ni lembab tp sangat suspen hokeyyy.....hakak sampai jadi suspen memanjang walau pon kekadang tu takde ape2 pon.....seram mak nyahhh....




 sekarang ni kompom la siri ni dah abis jadi lepas ni takde la saya dan cik somi tertunggu2 setiap ahad jam 11 malam....pasni baik saya tido je esok nye pon budak2 nak sekolah kennnn...konon....



k..bye

2 comments:

  1. Assalamualaikum Malinda

    dah mati pun pakai pakaian macam biasa..... he he

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam atuk...orng mati pon nak berfesyen gak...hehe

    ReplyDelete