sila klik sini

Tuesday, 2 April 2013

INI LA PADAH NYA KALAU KACAU EMA

   


       Assalamualaikum sume ...
  hamboiii sampai 2 n3 sy masukkan hari ni mentang2 baru muncul semangat gile takut nnti kemalasan kembali melanda..ok ok n3 kali ni pendek je sebeno nye saya nak cerita satu peristiwa lucu yg terjadi pada 28 mac bersamaan hari khamis yg lepas, xde niat pon nak membuli kalau ada pon secoit je..haha..boleh plak mcm tu kennn...hahaha



  hahaha...kesian je muka izara tp jgn tertipu ye yg sebeno nye dia suke sgt kalau saya buat camtu,
suka sgt kacau ema masa masak jadi ini la padah nye...bila dah kene serkup camni dia siap gelak2 dan lompat2 lagi suke bebeno le...alahai anak ku sayang x faham betul ema....



k bye...assalam

No comments:

Post a Comment