sila klik sini

Friday, 5 April 2013

FAMOUS AMOS KATENYERRRR....

                                          Assalamualaikum sume....
ok fine korng sume boleh ckp saya gila pasal dalam satu hari kan main banyak gile saya masukkan n3...hehe..ni sume sebab dah kemaruk nak menulis lame beno kot tangan ni dok gatal2 nak menaip tapi masa dan keadaan x mengizinkan...huhuhu...ok bebalik pada cerita asal yg sebenau nye kejadian ni dah lame kot berlaku sebelom raye cina hari tu tapi baru sekarang terhegeh2 nak masukkan kat sini...
cerita dah basi berkulat dah baru nak share..ahh x pulik nak buat jugak2...hahaha....
cerita nya bermula begini,pada suatuahari yg cerah...cewahhh macam gitu plak.Yg sebenonye sayakan dah lame x buat cokies mase raye pon sebijik haremmm hakak x buat ok sume main tunjuk je coz mase tu cik somi yg x kasik buat kesian dgn saya kot,ialah dgn bawak perut puase lagi kennn...(alhamdulillah taun lepas dpt puasa penuh) jadi hakak pon ok yelah isteri mitaliiikennn mesti dengau nasihat suami...poyooo je ckp malas sudehhh...hahaha...jadi teringgin beno2 nak buat cokies ni dengan semangat yg waja saya pon adun la segala bahan yg ada dengan semangat konon nye cokies saya ni akan sedap dan setanding dgn biskut famous amos tu x lama kemudian jadilah kejadian ini...









jauh panggang dari api ok...hahaha...ini la cokies Xfamous amos saya tu...boleh la dari xdekennn
habis jugak dapat kasi sikit kat kawan cik somi yg nak sambut raye tu .Mase mula2 kuar oven tu saya tengok cam ok je sekali tengok vontot dia aisehman..terhangus sikit...huhuhu





saya buat dua jenis sejenis coklat chip n sejenis lagi letak kacang walnut.Coklat chip yg abis dulu yg berkacang anak2 x berapa minat sangat jadi tuk raye nnti nak buat yg chip aje sebab kompom boleh abis...mase taip ni tetibe teringat kuih tat nenes...adoyaiiii...kesudahan nye projek biskut ala ala famous amos saya..GAGAL...




k..bye

No comments:

Post a Comment