sila klik sini

Friday, 5 April 2013

BERUBAH 360 DARJAH

                                      
                                                         Assalamualaikum sume....



          Mesti sume tertanyer2 ape yg berubah tu...huhuhu...bukan cik somi kite bukan gak saya tapi kehidupan sehari2 yg duk berubah selepas ada sikecik izara .....kalau dulu mcm sume tahu anak2 saya dah beso panjangkan sorng 15 taun sorng lagi 11 taun jadi nak bekepak tu senang sikit,merayap jgn ckp abis satu melaka saya tawaf pantang ada mase je merayap le saya kekadang dah mcm rancangan AC tu tapi tukar sikit le camni....Linda dimana???? Linda dimana-mana....hahahaha
               
               jadi tetibe dapat baby yg saya sayang amat2 ni rase cam katak bawah tempurung je...yelah selalu jadi burung tetibe jadi katak plak tak ke SENTAPPP...nasib cik somi rajin gak bawak jenjalan cuci2 mata dan kekadang tercuci sekali poket dia...hahaha...mekasih abang...mekasih abang.....eh dah mcm cite P Ramlee plak....tapi saya cukup bersyukur dangan kehadiran si kecik Izara dia la madu dia la racun dan harap2 bior la jadi madu je jgn jadi racun nnti mati la saya sebab kene racun...aminnnn....sejak kelahiran dia dapat saya lihat kehidupan kami byk yg berubah dan kebanyakkan nya perubahan yg positif le contohnye pintu rezeki semakin murah hati pon makin lapang dan rumah tangga pon tambah bahagia...alhamdulillah syukur pada Allah.

                  Saya paling x sabar nak tunggu raye taun ni coz raye taun lepas banyak kisah sedih yg berlaku nnti dilain n3 saya story yek,taun ni harap2 semua baik2 belaka x sabar nak beraya berlima kalau sebelom ni asyik raye berempat jekan...weiiii...korang semua kene siapkan angpau lebih tau untuk izara nnti..hahaha





            ni kenangan gambar raye semasa masih berempat taun ni kami beraya kat rumah sendiri dimelaka
tapi raye kedua selalu nye kiteorang dah balik kampong kat pontian,raya pertama baham ketupat rendang balik kampong kompom MIL masak soto...huhuhu...terbaekkkk
k bye...love
              

No comments:

Post a Comment