sila klik sini

Thursday, 22 December 2011

CUTI-CUTI THAILAND LAGI~~ ROMBONGAN CIK KIAH~~

Assalamualaikum n sawadikap...
selamat ptg semua ..dah ptg baru sempat nak masukkan n3 pasal percutian keluarga sy aka rombongan cik kiah ke hatyai thailand..seronok bangat bila dpt menjejakan kaki ke sana lagi yg anak2 buah sy semua pakat shopping gila2 tp syg waktu kami dtg byk tempat2 perlancongan yg ditutup coz biase nye depa bukak hanya pd hari jumaat - ahad sahaja ...sedih gak la tp nak buat lagu mana bukan rezeki kami kot...dlm sedih2 tu kami merayap gak x henggat donia sampai kaki ni merayu2 mintak berenti..huhuhuhu....ok la cerita panjang2 pon xder pekdah jadi tengok gambau jew la ye....


makan2 sambil tunggu permit kete siap..

amboi..!! suke le tu dah selamat masuk ke thai
(kat belakang tu suasana kastam thailand simple je kan)

ni bilik hotel yg kami duduk (3 bilik kami boking) 
 BP Grand Sweet Hotel



Jeng..jeng..jeng...boleh pulak terserempak gan cico kat sana, dia dtg gan tunang dia kat belakang tu
baik budak ni x sombong langsung.
ni la antara ahli rombongan cik kiah sy tu
dari kiri tu kak ngah, mak sy(hajah zahara),koman,ana n mak mentua(hajah saodah)
saya gan cik abe 

ni mase pagi ke2 bekpes dlm bilik jew coz kat hotel ni non halal 
nasib sy gan cik abe jumpe kedai jual roti canai ni kat sane walau pon byk beza kat tempat kite yg penting halal beb.dah la mak sy x mkn semua benda yg berunsurkan daging or ayam..
ok la sampai sini je n3 sy kali ni tp kisah percutian ni belom habis lagi coz dari thai kami terus naik cameron lak lepak kat sane pon best jugak kan sejuk lagi.....jumpe lagi dilain n3 ye...pai..pai

4 comments:

  1. nak jugak tu dgn retis....apa ole2..ada tak..

    ReplyDelete
  2. hujung tahun - semua sibuk cuti2 kan...
    jalan2 makan angin ngan keluarga memang the best lah!

    ReplyDelete
  3. ada la sikit ole2 tuk kau dari thai gan cameron separuh mak dah bawak balik pontian yg selebih nye tu nnti akak balik akak kasi k ...

    ReplyDelete
  4. miloais...mase ni jelah nak berkumpul sekeluarga kalau x sibuk sepanjang tahun tp memang teramat seronok bila dpt bercuti...

    ReplyDelete