sila klik sini

Tuesday, 6 December 2011

BETUL KEW~~ 4 HARI 4 JUTA~~~~

Assalamualaikum sume...
dah lame sy x masukkan n3 barukan ...sory la sibuk sikit dgn hal2 rumah tangga ni...
bukan xde cerita yg sy nak kongsi cuma mase yg x mencukupi lagi pon laptop sy jatuh sakit skrg ni ....
mcm yg kite tahu filem ombak rindu skng tengah mengegarkan panggung wayang seluruh negara dan semua yg pernah membaca novel ni pasti x mahu melepaskan peluang keemasan ni ...
dan jgn terperanjat bila kutipan nye mencecah 4 juta ringgit dlm mase 4 hari.....dasyat betul...sy tumpang gembira dgn kejayaan tu ....tahniah ombak rindu....



2 comments:

  1. Waahh sana sini tengah panas diperkatakan pasal filem ni kan :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe....sy memang suke sgt gan cite ni..dengar kate sekarang ni dah cecah 5.2 juta...

    ReplyDelete