sila klik sini

Thursday, 8 December 2011

APE YG PERLU SY BUAT UTK TETAMU ISTIMEWA ESOK...???????

Assalamualaikum ...
Bila baca jew tajuk n3 sy tu mesti korng cam pelik je kan ...hehehehehe...saje sy nak buat gempak sikit..yg nak dtg esok cuma mak mentua sy dan adik ipar je ...hihihihihi
sy tengah pening kepala ni nak masak ape maklum la mak mentua sy ni bukan selalu dtg rumah sy,  kalau boleh sy nak masak yg istimewa sikit utk dia .....
dia suka mkn ketam black pepper sauce, masak lemak nenes dgn ikan kurau masin pon dia suka gak, asam pedas ayam pon dia layan.....jadi mane satu sy nak masak utk dia esok...????
yg penting pagi2 esok sy mesti ada kat pasar .....
harap2 mak suka la dgn ape pon yg bakal sy masak esok....=D


ni la mak mentua sy ...hajah saodah aka mak odah....
(sila abaikan budak 2 orng tu ...hehehehe..tu anak buah sy ..aleya n amira diorng ni suka buli sy tau)

2 comments:

  1. woitt cilok gambaq kitew ehhhh!!!!

    masak pe pun boleh

    lama ker mak kat sana??

    ReplyDelete
  2. lame gak 2 minggu kot duk sini mak dah x nak balik sana mak kata mak nak bulan madu kat sini....hahahahaha

    ReplyDelete