sila klik sini

Thursday, 24 November 2011

STRAWBERRY YG MENAWAN~~

Assalamualaikum....
sebut je strawberry mesti semua wanita akan teruja kan, dengan warne nya yg merah menyala cukup membuatkan sy x sabar nak memetik nya.Dlm lawatan sy yg terakhir ke cameron highlands sy x berkesempatan utk memetik buah ni,sedih memang la sedih mase tu tp dah takde rezeki kan...
mcm yg kite tahu strawberry kat cameron tu masam sikit dan buah nye agak kecil tp itu bukan alasan utk sy borong bawak balik..hehehe (kalau nak mkn buah manis baik mkn durian je dah sah2 memang manis kan.)
jadi menjadi harapan dan impian sy sekarang utk memetik buah ni bila berkesempatan ke cameron dilain kali....(harap2 doa sy ni dikabulkan)....jom kite jengguk gambar buah yg masam kat bawah ni..(mulut je ckp camtu tp air liur dah meleleh2 )


alolo....comel nye kalau boleh tanak mkn nak buat hiasan je selama-lama nya....



mcm ni le rupe nya pokok buah strawberry 



sy rase ni bukan strawberry kat tempat kite ni lain macam je bentuk nye 
lebih besar dan bulat-bulat 
(best nye kalau dpt sebakul penuh camni)



geram punye pasal akhir nya sy pegi petik strawberry kat giant je,lagi senang lepas tu sy salutkan dgn coklat 
dlm sekelip mate  buah tu sume hilang yg tinggal piring gan lidi pencucuk je..hihihihi


2 comments:

  1. wah!!!!..haaa terang sikit..senang nak baca...ada peningkatan...nanti buat shoutbox pula...
    kak nnti kita promote blog akak eh...

    ReplyDelete
  2. hehehehe....boleh la pah akak buat slow2 ...tq sesangat kalau pah nak tolong promote blog akak yg serba kekurangan ini...;)

    ReplyDelete