sila klik sini

Wednesday, 9 November 2011

saya vs rumah.....part 2

assalamualaikum.....
kite bersambung lagi kisah sy dan rumah ....hari ni sy masak simple je kari telur,ayam goreng,
sotong tumis n sambal belacan.Jadi lepas je masak sy pon mula kan tugasan mengemas ni seperti biasa
cuit sana ciut sini sampai berpeluh2 gak ar ni yg dikatakan hasil titik peluh...hehehehehe
nasib baik mase masak tadi x berpeluh ek....*p
dah kemas semampu nye sy naik atas plak kemas dlm bilik tido kang cik abe xde la serabut kepala dia
bila balik makan tengahari. bila rase sume cam dah ok sy mandi bersih kan diri (yelah rumah dah sy bersihkan
badan sendiri plak yg terasa kotor coz byk berpeluh) lepas mandi siap bleh lepak jap hilang kan lelah
pasni nak ambil anak dari sekolah  dengan senang hati nyer sy berlenggang pergi mase tengah dok bawak kete tu baru sy teringgat baju sebakul lupe disidai ......astaga.....





gambar ni bukan gambar rumah sy tau saje sy cilok kat google
rumah sy simple je maklum la rumah kampong je baru nak berjinak2 dgn hiasan inggeris ni....
suke sy tengok rumah ni ......=D



4 comments:

  1. nanti kot akak ni tengah terkial2 lagi ni almaklum la masih hijau dlm dunia bloging ni....

    ReplyDelete
  2. yelah kak..blog pon hijau gitu...kikiki..
    abag najai dah ada pesbuk..nnti leh wat blog plak.kikiki

    ReplyDelete