sila klik sini

Wednesday, 9 November 2011

saya vs rumah part 1....

assalamualaikum sume....
bila sebut je tentang rumah sy dah terbayang batang mop gan penyapu
sehari kalau x pegang benda ni mmang x sah kan...kan...kan...
rumah sy ni agak besar le jugak (bersyukur sgt dgn Allah)  jadi tugas nak mengemas ni 
mmang dah jadi rutin sy sehari2 .....tu pon bila kemalasan x melanda diri lew
kadang2 sy tertanye2 gak bila agak nye kerja2 ni akan habis dan sampai sudah jawapan
nye x pernah sy temui ...menyapu,mengemop,mengelap,melipat dan bermcm men.. lagi la 
yg perlu sy bereskan namun sentiasa ada baki untuk sy beres kan pd hari esok....
bosan jgn ckp kadang2 sy terfikir gak nak lari dok kat hotel ...(cewahhh...berangan la kau ni linda...hehehehe)
tp bila sy renung balik rumah yg baru sy kemas2 kan tiba2 hati sy rase ceria sgt x tau nape rase penat pon trus lari lintang pukang .
n3 ni belum habis sebab akan sy sambung lagi nanti.......=D




ni bukan gambar rumah sy tp sy cilok kat google  saje nak berangan sikit...hehehehehe

No comments:

Post a Comment