sila klik sini

Wednesday, 9 November 2011

Sambutan Hari Lahir Suami Saye ..~

Assalamualaikum sume....

 
baru2 ni saya adakan satu sambutan hari lahir utk suami saya..(saya buat kecil2 je )...

tapi itu tanda yg saya ni ingat tarikh2 penting dlm hidup nye ...wanita ni selalu nya begitu la sentiasa peka dan sentiasa nak membahagiakan pasangan masing2 kalau lelaki ni kurang sikit kot....(orng lelaki jgn marah ye) 
tapi bukan semua lelaki yg sebegitu ada gak lelaki yg romantik habis ...hehehehehe...(nak cover lak).....jadi ada la sikit gambar yg saya nak kongsi kat sini....... tengok2 jeling2 la ye....



kek saya beli je coz kemalasan melanda diri 
kek cheeze choc


beli kat kedai resepi rahsia 
jadi jgn begitau orng lain tau....shhhhhhh



ni abng ngah saya 

saya masak makanan feberet suami saya soto
resepi ni saya cilok dari mak mentua saya ...hehehehehe
mekasih mak.....<3

3 comments:

  1. hahahaha...kompom pah mcm kau ckp lepas mkn soto mak sume terbongkang.......^^

    ReplyDelete
  2. mmg kan...air tgn org tua laen...walaupun kt sume dah reti buat soto..tapi dia buat laen sedapnyer hihihi

    kak try join GA...tgok blog kita

    ReplyDelete