sila klik sini

Wednesday, 9 November 2011

salam perkenalan ....


assalamualaikum ...:D
 hola....seperti name yg tertera kat sebelah kiri ni  sy malinda tp panggil sy linda je, sy ni seorng yg simple  tp cepat gak stress,seorng yg suka buat kelakar dan cepat juga naik marah (kalau benda tu betul2 sakitkan hati sy la) sy pon suka pendam perasaan tau dan selalu berfikir panjang demi x nak menyakitkan hati orng lain or kawan2.Boleh simpan rahsia gak sy ni, jadi kalau ada kawan2 yg nak meluahkan rase ketidakpuasan hati tu kira selamat la kalau mengadu kat sy ni...hehehehehehe
warne kesukaan sy hijau,merah,putih dan hitam.sy x suka berada didlm tempat yg sempit dan ramai orng,rimas je sy rase pasal tu la sy x pernah pergi karnival or konsert yg gerenti bersesak2 tu. Suke tengok wayang terutama cerita seram n komedi kadang tu love story pon sy layan gak....tp jgn la cerita hindustan.
suka makanan yg berasaskan coklat dan keju pasal tu la badan sy ni bolat..hihihi...sy suka dgn air terjun kalau nampak tu terus rase nak terjun...langsung x pandai nak berfesyen (sy ni kadang2 dah mcm makcik2 je)....maklum la sy ni suri rumah sepenuh mase jadi x payah la sy nak mengglemerkan diri sy ni..obses sgt dgn kasut kadang tu pegi kedai kasut bukan sy beli pon hanya nak tengok2 utk hilangkan stress je. Sy ni suka gak membaca terutama novel cinta dan buku motivasi kalau  dlm sebulan tu x masuk kedai buku mcm x lengkap hidup sy ni..lain kali sy nak kongsi siapa penulis buku feberet sy dan buku yg paling sy suka bace ....
jadi ini la serba sedikit cerita tentang diri sy .....=D




mase amik gambar ni sy sebenar nya dah terlambat tp sempat lagi nak snap  pix ni...hihihihi
xtau la kenape sy suke sgt ambil gambar sambil pose camni ???? bukan dibuat2 ni spontan ye
gambar ni sy ambil kat sebuah warung rojak yg kebaboom gak la rase dia ...hehehehehhe


No comments:

Post a Comment