sila klik sini

Saturday, 19 November 2011

RUMAH GAYA INGGERIS

assalamualaikum sume....=D
berjumpe lagi kite hari ni....bila baca je tajuk n3 kat atas tu kompom korng mesti tahu ape yg sy nak kongsi dgn korng kali ni  kan ....mula2 sy nak cerita bagaimana sy boleh jatuh cinta dgn gaya inggeris ni ...kira-kira 2 tahun lepas sy  baru je join FB  itu pon anak perempuan sy yg buatkan sebab mase tu sy  cam malas je nak join....
mula2 tu kekok gak tapi bila dah dpt ramai kawan sy mula la rasa seronok yg amat dpt pulak kawan yg punye same minat dan hobi (memasak n menghias ) bila tengok je album kat fb diorng terus sy jatuh cinta dgn gaya inggeris ni .....gitu la sejarah nye...=D 
jadi sekarang ni sy mula mengumpul hiasan ala inggeris secara berdikit-dikit almaklum la harga hiasan sebegini agak mahal juga ..selalu sy gi terjah kedai romantika atau KK...boleh sasau sekejap bila masuk kedai camni kalau boleh sume sy nak borong tapi agung sy plak yg x cukup helai nye...hehehehehehe
jadi sy pon ikut nasiahat orng2 tua ...
sikit-sikit lama-lama jadi bukit......=D







comel je rumah ni kan ...kosi rotan yg cantik tu dia letak kat luar je syg betul 
kalau la sy dpt rumah percutian yg mcm ni hari2 sy nak cuti......hehehehehe
(jatuh cinta 100%)

rumah camni pon cantik gak bumbung dia tu yg special pokok2 kat laman pon cam segar je
menghijau x payah buat pagar batu kan ....
(jatuh cinta 85%)
cantik nye rumah ni jendela tu yg cantik sgt ...kalau pasang langsir corak bunga ni 
mesti gempak ...taman dia pon comel sgt.....batu bata dia guna yg asli je x payah 
susah payah nak cat tiap2 tahun kan....
(jatuh cinta 93%)


walaweiiiii....comel momel nye taman ni suke nye sy tengok rase cam nak buat kat umah sy 
tp takut x jadi camni plak ...*p
(jatuh cinta 99%)

bentuk rumah ni pon cantik tapi laman dia kurang sikit kan kalau tanam bunga rose kat laman ni mesti 
sweet bangat ...
(jatuh cinta 80%)

rumah ni bukan saje cantik tp nampak mewah gak namun warne dia bukan selera sy 
sy suka warne hijau .....boleh pengsan seminggu kalau sy dapat rumah yg mcm ni...
x boleh nak pengsan lelama coz x sabar nak pindah masuk...hehehehehe
(jatuh cinta 98%)


yg mane satu pilihan rumah anda agak nye ye ......????

No comments:

Post a Comment