sila klik sini

Saturday, 12 November 2011

RiAng RiA hArI RaYa.....

assalamualaikum....:D
walau sy tahu hari raye sudah lama meninggalkan kite namun sy tetap nak masuk kan n3 ni
sy nak kongsi perasan happy sy dan keluarga ketika dpt berkumpul beramai-ramai
alangkah seronok nye  kite waktu menyambut bulan ramandan dan seterus nye berhari raya
yg suri rumah mcm sy ni sibuk dgn langsir,kuih raye,pakaian anak2,hiasan rumah dan bermacam
ragam lagi yg dpt kite lihat .....
mcm sy ni suka buat persiapan dari awal contoh nye sebelum puasa lagi sy dah hantar kain utk di buat baju
langsir pon sy akan jahit sebelum puasa 
lagi satu sy teramat2 perasan sepanjang bulan ramandan shopping comlex sentiasa penuh 
dgn lautan manusia termasuk la sy ...*p
x payah la sy cerita panjang2 kerana sy ada uploadkan sedikit gambar dan kata orng sekeping 
gambar dapat menceritakan segala-gala nya......:)



 sharifah n nor 

 mak odah ,ogy dan nana cute...
 hehehehehe.....sy la ni
 saya,ain,angah dan abng ngah saya....
 ni la satu2 nye gambar saya sekeluarga 
asyik sibuk nak beraya sampai gambar pon x sempat ambil
tema kami tahun ni warne silver...
 saya dan aleya 
  saya dan ana (anak dara sy)
 mak mentua saya ni saodah name nye.....
 ni aidil  (comel momel budak ni)...dia ni anak sharipah n sulaiman
 saya n ana yg terbaring sambil buat muka ketat tu anak buah sy si raizu uzunu
budak perasan comel ni....
name dia makcik ana ...hehehehe

2 comments:

  1. WADUH MBAK LINDA..NAPE DI TEMPEK MUKE KU!!!!TERGOLAK DEN NENGOK SORANG2 NI HAA...HUAKAKAKAKAKA

    ReplyDelete
  2. ok ape cun lagi ...tp dlm byk2 gambar hajah saodah omak mentua kite lew yg paling cun ....:D

    ReplyDelete