sila klik sini

Saturday, 19 November 2011

pokok-pokok yg pelik ..

assalamualaikum semua....=D
jumpe lagi kita ye....harap2 kalian semua sihat2 hendak nye....
kali ni kite tengok rupe pokok yg pelik2 sikit ...maklum la sy ni pon boleh tahan gak pelik nye 
lagi pon mane ada manusia yg sempurna yedak......
lepas  kite tengok gambar2 kat bawah ni cube kita keluar dan renung disetiap batang pokok yg ada 
di sekeliling kita munkin kalau nasib kita baik ada pokok yg istimewa  berhampiran dgn kita
boleh la masuk berita or kuar story kat akbar.. fofular la kite sekejap ...hehehehe
mcm sy ni bukan setakat suka tengok pokok yg pelik jew... malahan semua yg pelik sy amat suke nak tengok
(hanya benda yg halal je yg haram2 tu sy x suke tengok)
gambar mayat yg ngeri pon sy suka gak tengok contoh nye mcm kat blog KARI NGERI tu
sape2 yg lemah semangat tolong jgn tengok ye..........
so x payah la sy berceloteh panjang2 nnti kome sume boring pulak...
jadi sila tengok gambar pokok yg pelik lagi aneh yg sy cilok kat google.....
layannnnn..............=D





pokok ni kalau tengok betul2 nampak cam muka manusia yg sedang mengiring....
 ni plak pokok yg berbentuk seorng wanita...(tp seksi sikit)..hehehehe
 dah menyembah bumi pon masih bleh hidup lagikan memang akar pokok ni kuat....

 bagi sy pokok ni x le pelik sgt tp cantik le pulak ...
 ni bukan batang pokok yg asli ni sy rase dah diukir oleh manusia ni....??
 ape jenis pokok la ni sume batang dia boleh jadi senget camni plak...???
 yg ni pon x le pelik sgt cuma saiz nye jew yg teramat besar yg menbuatkan dia nampak pelik....
pokok pelik bersama tuan nya yg pelik gak ...
sy rase ni la orng yg bertanggungjawab menyebabkan pokok yg x pelik tu
bertukar menjadi pelik......

No comments:

Post a Comment