sila klik sini

Wednesday, 30 November 2011

DIMANA MAHU KU CARI?????

Assalamualaikum....
apa khabar sume? harap2 sume sehat sejatera hendak nya.....
Tekak sy ni tetibe teringin bebenau nak makan benda alah ni tp x tau mane boleh cari, kalau mahal sy beli sikit jelah tp kalau murah sy beli sikit jugak sebab diorng kate benda ni manis yg amat....betul ke?????
x penah rase dan tetiba tekak sy ni melonjak2 nak merasa ....
bila dan dimana gak nya ada rezeki sy nak mendapat kan nya....?????
oh turkish delight dimana pon kan ku cari dikau........




kalau nak tau ni la punca nya sy jadi penasaran gan turkish delight ni cam sedap je budak poyo ni mkn...


ayu sungguh rupa paras mu....


sedap nye nasib x gandung kalau x jadi keje plak cik abe sy dok jenuh nak mencari 
tp ape ada hal paling jauh pon kat turki je pon..hehehehehe
(berangan je kau ni linda)


tengok tu mcm2 warna ada mane tekak sy boleh tahan ni....cobaan2....


8 comments:

  1. jauhnya nak carik.. nun sampai ke turki
    ekekekeke

    gugel le.. mana tau kot ada yg jual guna delivery service...

    ReplyDelete
  2. wak kok nggak sukak gula manis jugakkk... eeeeE wak dh datang niii nak komen komennnnnn........

    ReplyDelete
  3. milo ais xde makna nya nak mencari sampai ke turki ...hehehehe...saje je buat lawak utk diri sendiri...nnti try cari kat sini sudah ....

    ReplyDelete
  4. wak gelas sy pon x suka makanan yg terlalu manis yg sedang2 saja sudah cukup....sila kan wak kalau sudi mahu komen....

    ReplyDelete
  5. waalaikumslm kak...semoga tali persahabatan kita terus berpanjangan ye...

    ReplyDelete
  6. kak..wah dah ramai yg komen...hihihi good3..tak sempat den nak promote..
    kak..benda ape yg akak ngidam tu..tak penah tgok pon..

    ReplyDelete
  7. pah turkish delight ni manisan orng turki kira nya mcm dodol kat tempat kite le tu kot...alhamdulilaah pah semalin bertambah sahabat kat blog akak ni...

    ReplyDelete