sila klik sini

Friday, 11 November 2011

KELUARGA KECIL SAYA~~~


assalamuaalaikum....:D
ok kat sini sy nak kenalkan keluarga sy yg kecil ni ....
sy dan cik abe dah 14 tahun berkawen dan hasil nye lahir lah dua orng anak (cam sikit jew kan)
bukan sy x nak tambah cuma belom ada rezeki kut....;(
ok apa2 pon jom sy kenalkan korng gan mereka2 kat dlm gambar di bawah ni....





 
ni cik abe sy nama dia nazaruddin 
umur dia 44 tahun 
suka tengok bola pastu terpekik2 x kira tengah2 mlm 
walau puas sy tegur perangai dia x penah nak berubah
tp yg pasti dia seorng suami dan ayah yg baik utk sy n anak2.....love u laling
 ni dah tentu lah sy ....:D


 ni anak lelaki sy umur dia 9 tahun 
nama dia nurhan tp kami panggil dia noan jew
dia pon suke tengok bola same cam ayah dia gak suke terpekik terlolong 
sadis gila diorng ni....*p
mulut pon bleh tahan gak langsung x bleh simpan rahsia mungkin sebab ada tahi lalat 
kat atas mulut dia tu kot....;D




yg ni anak perempuan sy umur dia 13 tahun....
name dia nurhana kami panggil dia ana...ni plak dia punye perangai lain sikit
suke sgt dok berangan ntah ape2 yg dia fikir pon sy x tau bergaya no 1 
tp sy cukup bangga bila dia dpt 5A mase UPSR tahun lepas......kembang btul hati sy mase tu....:D





ok ni la keluarga kecil sy ....bermacam ragam dan kerenah tp yg penting kami saling syg antara satu 
sama lain ....

2 comments:

  1. walaupun kecik..tapi sume beso2...ekkekekeke...

    ReplyDelete
  2. tau xpe ...bukan ape pah saje nak sedondon kan bentuk badan baru best....hehehehehe

    ReplyDelete